fredag 28 augusti 2009

Que calor .... que calor

Ooooeoooo !!! .....

Det jag gillar mest med Latino musiken är att man blir så glad, vare sig de sjunger om sprit, droger eller sex.
Man bara blir glad.
O det e precis vad jag behöver idag.
Efter ytligare en begravning så hittar jag mig hemma, regnet slår mot mitt fönster och jag öppnar upp.
Låt mig få känna friheten tänker jag.
Finns det ngt mysigare än regn som slår mot metallkanten ... så det ekar regn hemma??
nej ... o mkt bättre det hade varit om inte grannen lagat mat.
Ärlig talat!!
Nu vet jag varför mina grannar luktar illa .. .. de är vad de äter.
Herregud, jag tycker det borde finnas regler på vad man får och inte får äta!
Speciellt om det ska drabba en hel svale!
För just nu har jag en sådan äcklig kräk känsla o tanken av att de ska äta det som stinker gör mig mer dålig.
jag säger bara en sak.

S P R I T !!! NU!!!

Sprit ja, det e precis vad min kropp kommer att behöva för att klara av natten aktiviteter.
Och nej ... låt nu inte er fantasi flyga iväg ... jag pratar JOBB!!

QUEER 8-års jubileum Wuhu!!
Japp, Nando(jag) ska mingla.
Kvällens outfit kommer att bli det mesta jag haft i tyg någonsin ... Jag skyller på svininfluensan, det är tydligen en bra orsak till att vara så påklädd.
O det har absolut inte med min sommar eller min dåliga disciplin att göra.
Bara så ni vet!!

På tal om svininfuelsan ... det verkar som att 17-åringen har drabbats ... sjukt, sådant man läser om i tidiningen finns i mitt hem.
Får nog adoptera bort henne... ngn??
Ja, vi får svaren imorgon så jag får avvakta lite till .. .. men förslag mottages gladligen ;)

Ja, ut idag, dans imorgon, ut i morgon och jobb på söndag ... Nando is back on track!!!

Catch me if you can! ;)

... que la caja de vino va empezar a pasar, que la caja de vino va empezar a pasaaaaaar!

Inga kommentarer: