tisdag 13 juli 2010

40

Ja det är inte min födelsedag jag tänker på, så får vi det över stökat!

40.
är de antal minuter jag jogga idag.
Och det var premiären rundan för den slingan som finn si närheten av min bostad.

Slingan

Ja när jag såg den så såg det ut som en ingång till en förtrollad skog, o det tog mig till mina barn år när jag promenerade själv i skogen.
o för att inte vara rädd så gjorde jag röster till olika djur jag "mötte " i skogen.
men men så var inte fallet idag .. .. inga röster, jag var full koncentrerad på att springa snyggt.
Det var mkt folk som sprang o de flesta var skräck exempel på hur man ej skulle springa !!



40.
Det är det antal piller jag kommer att ha ätit tills torsdag morgon.
A det e inga konstigheter egentligen, det är en del av mitt nya liv.
jag skippar en massa onyttigt men eftersom jag samtidigt skippar vitaminer, mineraler o gud vet vad mer så det är endast tillskott.

Piller

ja det ser verkligen lite escary ut .. . men som sagt det e bara vitaminer .. .. endast pulver kan ju inte vara bra för ngn !
Målet är att vara mer tränad .. .. vem vill ha en otränad kille??

40.
Är det antal mail jag hade på min inkorg på jobbets mailbox.
U got mail - the movie var det första jag tänkte på ... men icke sa nicke.

 Do i have mail ??

Det  var nästan bara jobb mail, och jag har bara varit borta en vecka från jobbet, hur svårt ska det vara.
o varför skulle jag in o kolla på jobbets mail?
jo den förklaringen kommer om ca 6 dagar.
o jag garanterar att anledningen är riktig spännande, o den inehåller ordet sex hehehe.

40. 
min, det är så länge jag suttit o skrivit ner detta blogg inlägg.
Lite stressigt att det ska ta tid, men bilder ska in och ngt vettigt ska jag ha sagt med, då känns det som bäst.
och i min nya lägenhet så lyser inspirationen med sin frånvaro .. .. .. when when when ??
ja, jag kanske hittar med inspiration när skattepengarna kommer .
men nu till sex and the city.

p.s
40, är inte ett tal som skrämmer mig ;)

Inga kommentarer: