fredag 2 juli 2010

Det blir en tuff sommar .. .. ..

o då menar jag inte för att det det regnar när jag e ledig o solen lyser när jag jobbar, nej nej, o här om dagen såg jag en regnbåge .. .. undrar om det betyder tur.

 Tur ??

Jag hoppas på att det betyder lite tur i alla fall, för denna sommaren blir tuff, med tanke på att skattepengarna inte kommer förens semester är över så känns det lite snopet!
O eftersom man, på jobbet, bestämt semester redan i November så är det lite otippat att detta skulle ske.
Men men, det skadar ingen fattig .. .. eller jo, men inte ngn med kreativ.
jag har ju folk runt om i landet med stugor o bryggor, sjöar o stjärnhimlar så ngt borde jag lyckas hitta på i alla fall.

Jag kan ju inte åka till stockholm o fika med feiona i tre veckor, hur skulle det se ut, vi på espresso house, sittandes med var sin cappuccino tittandes på alla turister ... .. alla fula turister genom the big window.
nä, det e vad vi kan göra när som helst, nu måste jag bli kreativ !!!

THE BIG WINDOW

Om inte annat så har jag vår lilla Château och jag kanske till o med låter mamma pyssla om mig, lite.
A bara lite för annars så hade jag fått rulla in till stan, mammas mat e farlig god !!

o sen har jag ju hela göteborg vid mina fötter, att promenera avenyn upp o ner har alltid varit lite glassigt, bara vara, bara njuta .. hmm det kommer att bli en tuff sommar !!

men med tanke på att den sommaren inte börjar förens på måndag så har jag lite tid för planer, så har ngn en bra o billig idé så tvecka inte .. .. let me know !!

P.s

Det har skett lite förändingar här, jag har lekt lite fram o till baks, men nu verkar jag ha hittat ngt jag gillar !!
Naturligtvis pratar jag om  bloggen .. .. vad tycks ??

Inga kommentarer: