onsdag 28 juli 2010

Back to life ..

.. Back to reality  Ahhh mina ungdoms låtar ger mig så vibrationer !!
Det e härligt att kunna youbatuba under tiden jag bloggar .. .. ..


O love this shit !! 

Ok. Dag 3 efter min semester är so far so good, även om de första 15 min var lite jobbiga.
Ni vet när man går runt o pratar för sig själv o inser hur korkat det låter ..

- Vad  i hel--te skulle du göra nu Nando .. var e kläderna .. ditt jäkla pucko!! .. fan vad du ser u.
ja det finns inget stop på den egna förnedringen.
men så är det ibland, upps and downs, jag e bara glad att jag inte har större bekymmer än så.

Jag kan nu glädja er med mig när jag skriver om att : idag blev betämmde vi oss för pride 2010 WUHU!! då menar jag paraden klart.
det ska bli skoj .. .. jag o mina vänner har lånat lite dräkter så att vi ska få stockholm i gung.


Så 4 dagar i stockholm avslutas med en pampig parad .. .. det ska blir skoj.
a minna vänner det är alltid roligt att ha ngt att se fram emot.
samtidigt så tycker jag det är lite jobbigt, SÅ LITE KLÄDER !!! men men lyckas man hitta det lilla fönstret, för att hämta andan, inspirationen så finns det inga gränser. 




Just do it !!
Jag har ju inte sagt ok till ett deltagande utan att ha kommit på bra lösningar på om hur just jag ska kunna se bra ut "in public" hahaha.


hur resultatet blir kan ni se på lördagen i stockholm ... eller på bloggen ngn dag efter ... det e till o med så jag väntar med spänning, o då har jag gjort detta i ett par år.


Happy Fu--ing PRIDE !!1

Inga kommentarer: