söndag 25 juli 2010

She do, He do, They do ... ... Do I??

Hela helgen gick i kärlekens tecken.
Det ser jag som en bra och lycklig helg, o detta trotts att jag fortfarande är singel.
Och att avsluta helgen med The YA YA-ngt filmen gör livet  värt att leva.

Ahhhh men visst e det lite inspirerande att gå på bröllop och den inspirationen kommer jag att leva på länge .. .. minst ett år till men det ultimata hade la varit att ha ngn att inspireras sig på.
det tanken får jag allt grubbla på lite till.

It's all about love

Ja, denna helgen var ju en lång helg, jag reste men min syster o svåger för att representera hela familjen och det var en super helg.
och det gjorde vi snyggt, jag hjälpte syrran med att återskapa hennes egna bröllops frisyr ...o se vad lyckat .. jag har konstaterat att min kreativitet har inga gränser hehehe.

Snyggt !!

Lite snyggt, i alla fall va hehe

Svågern fyllde år så det firades, jag träffa en av mina gamla vänner det firades och ja ... allt firades!!

Grattis !!!

Skål !!!

och nu när filen snart tar slut så påminns jag även om att min semester tar slut för denna gången.
Och jag kan bara konstatera att det fick ett riktigt bra slut, ähh hela semestern har varit bra.
Mkt vila, och fast jag inte hittat ngn lösning på dilemmat med min lägenhet så har jag lärt mig att låta saker o ting ta sin tid.


så mina vänner, när ni än läser detta ..

YA - YA !!!

P.S .. .. .. YES, I DO ;)

Inga kommentarer: