måndag 5 juli 2010

Semester !!

Äntligen, o som jag väntat, nu är det dags att hitta inspiration till den nya lägenheten, få mitt hem så bebodd o hemtrevligt som min tidigare lägenheten.
Skillnaden är att inspirationen måste vara ny, bort med allt gammal .. .. e ni vet det här med energo o grejer.
En god vän till mig (läs feiona) tyckte att min lägenhet var som plockat ur en Ikea katalog, this is not my friend any more !!

Casa Nando alá IKEA ???

Visserligen gillar jag ikea, men jag vill tro att jag är mer orginell än så.
Att ha ngn ikea möbel kan ej betyda att jag blockat allt från katalogen, men a det kanske såg lite trendigt ut.
Men hallå, jag e ju treden själv !!

Aja, nu gäller det att hitta inspiration, o inte fastna i ngn Ikea katalog!
Jag har gott om tid, tre veckors semester borde ge mig chansen att bygga upp mitt hem igen, o verkligen slänga allt jag ej behöver, eller vill ha.
Och inte fastna i ngt hjul .. .. utan hitta nya vägar till ett lyckligt hem .. .. WUHU !!

På tal om hjul o detta med Predictable, jag kom på(tack vare vänner) att jag e inte så förutsägbar som jag själv fick mig att tro.
HjuleT som snurrar mitt liv är inte ngt gammal hjul som alltid snurrar på samma spår, o hjulet är defenitivt inte på semester .. .. rulla på !!!

Snurr på livet !



Livet leker ;)

Inga kommentarer: