fredag 16 juli 2010

En viktig dag !!

Ja, idag är det dagen då en av mina bästa vänner tar ett stort steg i sitt liv.
Det är idag han säger I DO, och do it for ever.

Agge
Och i hans ära ville jag tillägna dagens blogg.
Han är en av dem som hittat kärleken, där jag kanske minst anat, för vem blir kär under sin semester och gifter sig med denne.
Inte jag i alla fall, jag dumpar dem med en gång .. .. det som händer i semestern stannar i semestern.

O that´s it !!

 Agge och Lendita.

Men icke min gode vän, mannen som har ett hjärta av guld.
Och med tanke på att de bor grannar i hans hemby(japp en lite BY!! haha) så det kanske är sant när folk säger att kärleken finns nära.
Så jag får la ta o kolla runt efter mina grannar .. .. ..

any way,

A det är Agron det, en riktigt klippa,  fast när jag börja lära känna honom så visste jag inte att det skulle bli en sådan här bra vänskap.
och att den hållt .. .. Fantastiskt !

Agge och en av sina många kusiner

och jag är mkt glad åt att ha Agron som en av de mina, en vän som finns i vått o torrt.
En vän utan krav eller förväntningar.
Vi kanske inte alltid tycker lika, men vi har ju inte kallats för PIFF o PUFF för inget.
Min gode vän Agron!

ja, och nu har Mr Agron hittat sin brud och idag blir det bröllop som heter duga.
Jag e ju inte riktigt insatt i alla planerana, men en sak är jag säker på.
He is happy, och det gör mig glad.

I torrt men ofta vått hehehe

Ja, men så idag då den 16 juli 2010 så är han inte längre en fri man, hans fru har nu en första plats.
Tyvärr så är jag inte närvarar vid själva vigseln, tack för inbjudan, det var för många lösa trådar här hemma.
Men tveka inte min gode vän, på att jag önskar dig bästa framgångar i ditt nya liv.
och du vet att jag alltid finns här .. .. i vårt o torrt ... mest vått hahahaha.

Coola vänner !!

A så medans Agge går vidare i sitt nya liv så kommer jag att snällt sitta stil o se på.
ta del av livet som alla andra har ... ...  NEJ !!... i helvete heller !!
Agge det blir värsta festen när du kommer hem !!!

Inga kommentarer: