lördag 3 juli 2010

Predictable??

Idag så tänkte jag att jag skulle reflektera över Brasiliens förlust i VM, men så kom jag på att shit, det här har jag skrivit om tidigare .. ..
Och så satt jag o kolla igenom min blogg, oj .. .. mitt liv verkar gå i cirkel.
SJ, dans, vänner midsommar och Brasilien.
O jag tänkte men gud, gör jag samma sak?? år in och år ut??
har jag verkligen gått o blivit så .. .. .. så förutsägbar??

ger mig en extra tanke .. .. .. Am I this way??

any way

Nu måste jag berätta om den coolaste killen jag träffa igår.
Nico, naturligvis, 1 år fyllda men spring i benen och ett ständigt upptäckande.
Igår fick han ett par brillor av sin syster, aka 18-åringen.
o jag träffa dem på stan, när jag var på väg till jobbet.
Och ja, med dessa brillor så blev han den coolaste grabben, o det roligaste av allt, han behöll brillorna på som vilket annat cool grabb.
U go Nico !!!
Coola Grabbs !

Mina vänner, jag äter !! .. .. . jag menar jag äter hemma !!
nu har jag lagat lite mat hemma sörrö, take away och mammas mat kan ha gått till historien .. ..
NOT !!
nä, men det här med matlagning, det e så illa att jag fick ringa på hos grannen för att få hjälp med ugnen.
Ugnen som har ett annat mål är att bevara pizza kartonger!
för jag visste ju inte var lågorna skulle komma i från, eller hur man ens satte på spisen.
sååå dåligt va, men men.
Grannen som jag ej kommer ihåg vad hon heter(jag o namn liksom!) gav mig en snabb kurs så min mat kunde bli klar.
Men jag är ingen höjdare på det här med spinse, jag skulle bara se till att få lite färg på maten, men nej.
Min pastel de papas (googla) blev lika blek som en Svensson vid jul .. .. med så god !!
Hur Svensson smakar vid jul vet jag ej .. .. thank god for that !! hahaha



men, men ... Predictable??
shit det här får jag att ta o lura ut.
Inte ok !!!
nu ska jag ut, med Ricardo och Agge .. .. det kunde ni inte förutse va!!

Inga kommentarer: