onsdag 14 juli 2010

Dagen då alla var för upptagna .. .. ..

Ja, det var idag det.
Jag fixade lite hemma o skulle möta upp Suz i stan kl 16.
Men innan detta så tänkte jag att jag kan ju ringa runt till mina vänner o prata med lite folk.
Till min förvåning och näst intill chock- ramkallande så märkte jag att det inte var det lättaste.
Folk är ju hur upptagna som helst !! Ingen svara !!!

No answers - Day !!

ok, vad ska man säga, folk är för upptagna och det är inte bra.
Ta er tid goda vänner ;)
A ja, å andra sidan så var det några som svara o de var för upptagna och var helt frågande till mitt samtal.
så jag kanske borde ringa runt lite oftare hehehe.
I mina unga dar hade jag en dag då o då då jag tog telefonen och ringde upp ett par stycken bara för att uppdatera mig .. .. .. det kanske e dax för denna ritual igen.


Jag tog mig till stan för att umgås lite, jag tror att jag redan påpekat att sol o bad i de svenska vatten inte är ngt för mig, Suz blev lite besviken, men men.
Jag fick sitta i solen en stund, även om andra kan påstå att jag satt under en parasol hahahaha.


Me in the sun

Och idag så fick jag se att folk faktist badar på Avalons pool ... kul va.

Avalons Escary pool

Ja, för det e allt lite escary att se folk leka i den poolen, tänk om ?!?
Tänk om  .. .. . . omg TÄNK OM !!!
ok, tänk på ngt annat istället.

När jag fixade min shake idag så hitta jag inte min vanliga shaker .. .. och det har inte att göra med att jag ej kommer ihåg var jag lägger saker o ting.
Utan det kan ha att göra med att jag har en artonåring hemma.
Ja, det e inte lätt alla ggr.

any way till shaken då .. .. istället hitta jag min drink shake, den som jag aldrig använt.

Yes, my drink shake !!

 Gissa om det blev mkt roligare  att dricka min shake idag .. o så fort denna shake period är över så ska jag avända denna shake på el riktigt !!! It´s a promise.
Skulle detta skita sig helt så har jag hittat den perfekta lösningen. .. ..


ART CLINIC

Art Clinic AB är en av Sveriges största privata kliniker inom plastikkirurgi, deras erfarna plastikkirurgers medvetenhet om former, konturer och linjer ger mig som patient ett naturligt och vackert resultat .. .. .. om jag har pengarna hahaha.
Naturligt blev mitt första frågetecken.
ja, det var ju lite kul att hitta denna clinic ett stenkast från min lägenhet.

Så, det har varit en produktiv dag, och morgon dagen kanske jag ska ringa till dig.
Var ej så upptagen opch se till att svara då .. .. .. jag e faktist trevlig ;)


p.s
Morgan Freeman har en röst som får mig att rysa .. . så jäkla skönt !!
En av hans filmer spelas i bakgrunden undertiden jag bloggar hehehe



Inga kommentarer: