måndag 19 juli 2010

Stureplans killen !!!

My Friends, det e jag det.
Jag säger bara en sak .. . .. . svensexa mitt i ingenstans får vilken storstadskille att "hamna i trans" !!
Men men, efter ett myggbett, ett blå märke och en frukost som inte finns i min värld senare jag konstatera att svensexan var en stor succé !!

Inte visste jag att min rullväska skulle skapa en sådan uppståndelse, jag äger ingen ryggsäck ... sov säck eller ett liggunderlägg. Men jag har ett Hilton kort, ett Scandic kort och ett First kort ... så jag ... kontrasterna var stora, och alla märkliga situationer jag hamna i var extremt roliga.

Jag korka upp undertiden alla andra "checkade in"

Men allt för min kusin skull, det var nämligen hans svensexa och sa det campa så är det campa som gäller .. .. med massor av sprit !
Ja, jag offrade priden, idag får jag göra en damage control.

"Påfågels" effekten

men vad jag inte kan komma över är den stormning av kvinnor kring min kusin. de flockades kring honom, alla ville ta kort o ja, en bra magnet ute i klubben, fan till o med jag fick en flört hahaha.
När jag hade samma outfit så höll sig grabbarna på ett säkert avstånd .. .. får allt ta o fundera på detta lite till !!
Ja men nu är det en vecka kvar till bröllopet, och jag får allt ta o ligga i om jag ska in i kostymen.
den ska provas idag ... shit säger jag bara !!

Nä, nu blir det dags att runda av dagens inspiration.
och jag lämnar er med tanken om jag förblir en storstads kille .. .. .. och blå märket högt upp på min arm, visa sig vara en stämpel så ja... det var en hård helg !!

P.s 


min kusins frulle !!

Inga kommentarer: