fredag 22 oktober 2010

Äntligen !!

Ledig !!
men det börjar inget bra.
jag har Jobbat så mkt att jag glömde bort min tandläkartid.
det e typ tredje gng det sker och det framkommer i min journal, så gissa om Cecilia, min tandläkare var arg på mig när hon ringde.
Gud asså, ytterligare en 19-åring som skäller på mig, jag tror jag smäller av !!!

Vad e det med dessa ungdomar, en sak e säkert.
Don´t date them, it will cost you way too much reputation !!! hehe. You get the picture ... right !!
Yes, alla begår vi våra misstag och men det bästa av allt är att ta lärdom av dem.

Hoppas bara Cecilia tar en sjystare ton när vi ses, för henne hade jag ändå inte tänkt att dejta hahaha.

 Rent av förbannad kanske ...

ja, Fredag, en vecka för Halloween, och maskerad kungen(that´s me) har inte lyckats tänka ut årets dräkt.

Halloween 2009

Jag blir ju tokig, jag trodde att med ålder så skulle man få ett bättre grepp om livet, men just nu så har jag för många bollar i luften.
- Min 18-åring
- Hennes studier
- Los Copihues
- Träning och mat.
- Dejting
- Körkort
- Familjen
- Karnevalen 2011
- Heminredning
- Mitt liv
- Jobbet
- Kurdistan

- Rio 2011
- "Lyx festen"
- Indien 2011
- Vänner
- och bloggen.

Ja, jag kanske ska ta o varva ner lite, men å andra sidan så kommer detta alltid i perioder.
men på tal om träning o mat så har jag nu fixat mig lite frulle .. . så här sent !!! ingen ordning alls ju.
o sen har jag kollat in passet jag ska köra idag.

ja, sen får jag allt ta o kolla mina prioriteringar.
CD har jag mer eller mindre lämnat, 19 -åringen går ju där så why even bother liksom, och min frånvaro i CD  har gjort att jag fått mer fri tid. Bra va!! ;)

Karnevalen 2011, Rio 2011 och indien 2011 måste jag skjuta fram dessa planer lite, jag kan inte sitta med allt detta i mitt huvudet.
jag måste nog fokusera på här och nu.


 Passa tiden ?!?

18-åringen hemma har tydligen fått ett dåligt inflytande, kommer sent till skola, det kanske gör att Indien 2011 inte blir av ändå.
det skulle vara hennes student present, hon vet .. .. .. så vi får se hur det går i den fronten.
Man kan ju inte premiera dåliga betyg, o det e ju hennes framtid det handlar om, hur i h....te ska man lyckas printa in detta i huvudet på dagens ungar?!?

A ja, sen har vi Halloween,  Los Copihues, Kurdistan, träning och kör kort ... det är här och nu.

Jobbar hårt inför kurdistan !!

 Vänner, Dejting och familj blir ju lidande .. .. Lyx festen kommer i nov, så lugn i stormen.
Jag ska inte gå igång på heminredningen.... shit  asåå, mina planer för att fortsätta inreda min hall går så där bra, alla grejer ligger i mitt kök.
Jag har i alla fall fått upp krokarna som trilla ner under inflyttningsfesten.
sen har vi jobbet, jobbet har nog fått för mkt uppmärksamhet, fast det e ju ett måste, det gör att jag kan betala för alla mina  "bad habits"
Ay caramba säger jag bara!!

Jag kan i alla fall säga ett par glädjande saker.
Jag är nu ägare till min första bil, en Volvo åttahundrafemtio, men tydligen säger man åttafemti.
jag undrar bara WHY??

  The Car, My and my sisters car !!

Jag kan även glädja er med att det e fredag , WUHU !! jobbar dock tidigt imorgon, so no party.
dock lite mys pys med kusinerna, det är kusin träff ikväll, and I´m going !!


jag ska dock lämna er med en skrämmande tanke .. .. Min bil har 3-pedaler jag ska ha koll på !!
jag trodde det bara var två ... hjälp hur ska detta gå ?!!?
sist jag satt i en bil så hade den bara EN pedal .. .. ja, bilarna på lisse. . . .. och nu är min bil lärare orolig över sitt åtagande.
dubbel hjälp !!!

ok, nu drar jag till kungsgatan .. .. träningsdax !!!


tjingeling pling !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vår bil :)