söndag 31 oktober 2010

Kurd i stan next ...

men först får vi allt ta o spola tillbaka bandet.


SL tjänsten var det va??
Det här var domen:
Du har goda ledar egenskaper, dina "case" hade mkt bra lösningar, du klarade av båda intervjuerna galant och du fick fram mkt bra grejer .. .. .. men, vi känner att du inte riktigt är där än.Vi känner att du har mkt runt om kring dig, din dans och så.
Du kommer inspringande till dina pass om inte lite sen, och ja, man får ha roligt på jobbet, men inte för mkt.
Jobba på dessa grejer så ska vi se till att du blir SL.

Det var lite kul faktiskt att inte mina ledar egenskaper vägde tyngre än så, men men det e inte jag som gör valet.
Så, jag jobbar fortfarande som Tågvärd, det ser jag mkt positivt inför den kommande vintern hehehe.

Men nu över till helgen som varit .. .. den var jätte mkt så som SJ sagt, så mkt runt om kring mig, that´s the way i like it, sörrö.
Årets Halloween upplaga, var mer kreativ then ever, trotts att vi saknade många vänner.
men hej, festa gör man ändå.

 Aliens with no brains
ja, det var vår outfit, det var tänkt att vi skulle vara ett kungapar från yttre rymden, lite Lady Gaga style, men det blev så här istället.



Och festen vart lyckad !! kan passa på o tacka alla som deltog ;)

ja, sen var det lördag och Syrran fyllde år .. .. o ni vet vad det betyder .. PAAAAARTY !!!
men lite maskerad, ja.. ni som känner mig vet att jag aldrig kan göra ngt litet hahaha

det här var lördagens outfitt !!

The Pirate

ja, det tar lite på krafterna att festa så hehe, men nu ska här packas.
Kurdistan ... remember!!
ja, det ska bli en av de mest spännande resor jag någonsin gjort.
Jag har mitt pass .. .. that´s it liksom.
jag kan inte göra så mkt nu för att läkaren har beordrat följande

1. Bada foten i kroppsvarmt vatten i ca 20 minuter.
2. Fila eller skrapa.
3. Torka och behandla med salicylsyra i form av plåster som luckrar upp den förtjockade huden.

Jag har fått liktorn på båda fötterna... jäkla skor säger jag bara !!!!

men sen ska jag packa ... WUHU !!!

Inga kommentarer: