måndag 18 oktober 2010

Spännande !!

Idag är det en mkt spännande dag.
och det e precis vad jag behöver i mitt liv, lite spänning.

Som att vara ledig fredag -lördag och söndag inte skulle skapa spänning i mitt liv, hehe

jo, Fredagen gick i fjortis periodens tecken .. .. ja, jag kan ju bara säga att äta dåligt och lite sprit är ingen lyckad kombination.
Att sen dagen efter, tack vara bakis-piller lyckas vara på träning och sen på möte för att 1 timme senare sitta på ett tåg.

Magic pills ??


Ja, ibland får man åka tåg även privat, nu sker detta extremt sällan.
Köpenhamn var målet .. .. och vad kan jag säga om det ?


VENI VIDI VICI !!

 Han kom, han sågs och han segrade !!

Nej då hur skulle jag kunna ta en party resa själv? jag åkte med Ricardo och där mötte vi upp en skara vänner.
Party all night long !! Wuhu.
Livet är som en tivoli !!

 Tivoli. ja .. rolig, spännande och mkt dyr !! hahaha
Any way, att resa hem var inte den bästa resan i mitt liv, Öresundstågen är ju inte lika komfortabla som mina X-2000 tåg, men det fick gå.

Söndagen gick åt att återhämta sig, och lite mys med Seppan, var precis vad min själv behövde.
Det e sjukt var lite kryddad curry kyckling och en massa skratt kan göra.
Sen var det bara att förbereda sig för denna måndag .. ...

En mkt spännande måndag .. och nu måste jag gå, annars hinner jag ej !!
Men jag lovar att återkomma senare idag ..


This Is The Day !!!!

Inga kommentarer: