tisdag 12 oktober 2010

Why ??

why and why ?!?

Jo för att jag mår så prima.
Det e la därför jag inte skällde på killen som gav mig den här lappen :

En Icke Nando vänlig reklam

Ja, nu när jag äntligen fått tummen ur och börjat träna, börjat tänka på vad jag käkar.
ja, kontrollerar mina begär så är en reklam om choklad festival inte vänligt att ge mig haha.
men jag kan motstå .. .. än så länge.

Jag har varit o tränat, receptions killen fick sig en chock när han drog mitt kort .. .. att den ens gäller fortfarande undra han säkert hahaha.
Ett sats-kort som skrämmer !!
A, ja  Why var det va?
min 18-åring är hemma, why undrar jag .. ja, hon bor här så det va la dumt att fråga hehe.
Men Why lagar hon mat ? vet inte alla om mitt nya liv ?? (del 20) Why diskar hon?? vill hon verkligen skrämma slag på mig ?
nej, men det e ok, I love this .. .. ja, ibland blir man riktigt förvånad .. . om man tjatar o klagar ofta på samma saker hemma, så ser jag en förändring.
Nu kanske jag ska klaga på min smutstvätt ... kanske kanske att hon tvättar.hehe
vi få se.

Ja, efter en överliggning i Stockholm så känns det skönt att komma hem, ännu bättre när man fått rensa ut lite jobb.
Det är mkt på gng på jobbet nu, mkt spännande saker sker.
SJ tar ett steg i förändringens tecken, o jag hoppas kunna få ta det tåget, även om jag ibland känner att jag velat låta detta tåget passera.
Men sådan är inte jag, jag tar chansen om jag får den.
Sen får man ta det som det kommer, ibland går det hem ibland inte .. . men spännande är det.

Och mer spännande blir det att se om det blir ngn träning idag .. . jag borde ha gått för 1 timme sen .. .. och än sitter jag kvar .
O bara hoppas att ngn ska ringa .. .. please call meeeeeeeeeeeee hahaha

oj, nu ringer det ... Byebye !!

Inga kommentarer: