fredag 29 oktober 2010

I´m back !!

o tur e la det för tiden låter sig inte vänt.
För er som undrat vad som hänt, min dator har varit på lagning .. .. det händer den bästa.
Inte så att den ville ha kaffe eller soda vatten, nu blev den för het !!
shit o jag vill inget annat än bli het, ska man då behöva gå på lagning ?!?

Och vad har hänt sedan dess?
Gothia hade personal fest ... stop ett tag undrar ni, jobbar intejag på SJ ??
jo, men mina gamla kollegor kan ej vara utan mig haha.
så det ringer party kungen och ja blev Gothian för en kväll.



 






Riktigt skoj att träffa flera av mina gamla kollegor, o en hel massa nytt folk, som bara  öhhh and you are?!?
haha

sen gjorde Peter Siepens Luckan till vad det brukar vara, ett ställe för ren party !!


 Part med Siepens

men en fråga bara .. .. Who was this aaaaaaaaaaaaahahahahaha ... Iknow, do you ?!?

me and rosa pantern hehehe

Detta ska jag tillägga gjordes efter en hemma helg, då ägnade jag mig åt mig o film, utan dator... tänk vad imponerande det är i denna teknikens värld !!


Ja, sen blev det måndag och efter som det var min jobbar helg så var det ytterligare en dag på jobbet.
Ett jobb som nu är indelat i två läger, SL och icke SL (SL = ServiceLedare).
men sen finns det under grupper med, SL som aldrig borde blivit SL och icke SL som är bittra över detta nekande beslut.
Hur gick det för mig då? .. . det hinner jag ej ta nu !!

Det e Halloween denna helgen, o ni vet vad det betyder i min värld !!

mina vänner vi ses ute i vimlet, jag ska försöka uppdatera er så gott det går.
men nu, e det att fixa lokalen, göra färdig årets dräkt o sen ... Paaaarty Moooaaaaahahahaha.

ps.
Agge fyller är denna helgen med, så för att ej glömma bort honom så lägger jag in det i min blogg.

Grattis gubben, hoppas du får en fin dag med frugan ;)
 Jätte kram, din vän Nando.

Inga kommentarer: