onsdag 13 oktober 2010

Time trave l!!

Yes, med Gloria Estefan´s Conga i lurarna så flyr min vardag.
Jag hamnar i min ungdom, även om livet då inte var en dans på rosor.

Men ahhh vilken tid .. ..  waiki paiki Nando, håll takten !! .. .. träningen som bäst nu.
Och efter att ha bränt 350 kcal på ett Power Walk pass så var det dags att ta mig hemåt.
Jag ger mig fortfarande inte ut i ngn stor Sats- anläggning, utan de små diskreta anläggningarna passar mig alldeles utmärk!
Kan man bli mr anonym !?!? hehe

Ja, sen så har jag ju en Iphone(WUHU !!) och då kan man ta bilder utan att folk undrar vad jag håller på med hahaha.
Så min träning blir extra kul.
The walk !!

 The sweat is dripping !!

Musik är en stor del av mitt liv, och takterna varierar, men just nu känns det som att mitt liv går i Samba takt.
Snabbt men härligt!
Dagarna går, som SJ rullar fram men det går som på räls ;)
Jag kan ej sluta säga den frasen, nu när jag jobbar på SJ, så blir det så mkt roligare.
A ni vet när folk undrar: hur går det ?? 
Nando: jo tack, det går som på Räls hahaha

Som på räls i samba takt !
Men trots att det går snabbt så hinner jag med det jag ska.
Fixa bra och nyttig mat, och innan träningen börjar visa resultat  visa resultat så blir det mkt fettförbrännande mat och sallad.
Dagen mellanmål blir en Vit-omelett med tomat sallad, utan olja.

Dagens mellanmål, mer lunch än mellan hehe
 
Ni ska veta att det e svårt för Chilenare att ha en sallad utan olja .. . det e liksom halva salladen !!!
Och att sen ha den son mellanmål/lunch är inget min kropp är van vid.
Men så e det nu, mkt sallad, frukt, kött .. .. mkt kött och ingen pasta, bröd potatis eller feta såser.


 Bort med "icke Nando vänliga" kolhydrater !!

Nä, nu kan jag inte sitta mer här .. .. dagens arbetspass är avklarad, mellanmålet uppäten, och jag har uppdaterat er, nu e det dags för Nando in the City.

Och lite träning o mera mat .. .. .. Äta bör man ... annars ... ja... u know the drill !!


C ya !!

Inga kommentarer: