måndag 11 oktober 2010

En vecka med nya utmaningar...

Att jobba 11 dagar lär sätta sina spår, även om jag just nu e på 7 dagen.

Nej, nej nej ... det ligger inte i mitt schema, jag har tagit ett extra pass för att klara av resan till kurd i stan! WUHU! 
Any way,  efter en helg som denna, så lär det definitivt sätta sina spår.
Och tack vare mille och dani så finns det tröst

SAY NO MORE !! hahaha

Jag är glad över att jobba på SJ.
Sj är ett renodlat svenskt företag, service och transport gör mig på ständigt resande fot.
Utmaningen ligger på de förväntningarna våra kunder har och en nöjd kund  ger en dos av stolthet.


 SJ berör många.

Men det bästa med Sj är att arbetaspassen ser alltid så annorlunda ut, även om jobbet är den samma.
Att inte ha haft ett så jobbigt och ansträngande pass på över ett år, gör mig fundersam.
Och om jag då sätter mig och funderar på varför, så klarnar bilden upp... ... ...
 Ja, fördelen med SJ är att man har olika pass hela tiden och nu förstår jag varför jag inte haft ett så ansträngande pass på så länge hehe.

Och att en måndag som denna, då solen lyser och kaffet luktar gott så känns det som att helgen varit för länge, länge sen.

Yes, en ny vecka men nya utmaningar.

 Svett och tårar .. .. no, no noooo, it´s with a smile !!

Förberedelserna inför Kurdistan är i full gång, det ska sys, tränas och fixas för att turnera internationellt med ett proffsigt  Los Copihues.
Och för att klara av denna värmen under denna period, så kravs det träning.

Nando iväg o träna nu !!! .. .. det är i mitt lilla huvud jag hör detta.
Men vad gör jag?? bloggar o bestämmer lunch med syrran.

TIME TO RUN !! bye bye.

Inga kommentarer: