söndag 3 oktober 2010

Invigd !!

nej, jag har inte blivit religiös eller deltar i ngn annan sekt.
fast å andra sidan så e det kanske precis det som behövs för att förändra hjulet som snurrar.
Ja, man kan la alltid förändra saker och ting, o helst till det bättre då.

men men nu var det till mitt hem, den förändrade lägenheten.

Jag har ju en liten trea o då får det inte plats med många, så en lite skara blandade personer blev bjudna på denna lilla tillställning.
Den bästa blandningen är ju, några från jobbet, lite familj, några bästa  vänner, några gamla vänner, några nya och lite vänner från dansen.

  Eliten från SJ!

 Party Eliten !!

 Mingel Eliten !!

Ja, den blandningen kan jag varmt rekomendera.
Jag fick verkligen sålla bort en massa folk, inte för att jag ville utan för att det inte är ngt palats jag bor i.
Så för att sålla bort gjorde jag det enkelt för mig, de jag bara träffar ute, träffar jag fortfarande bara ute.
De som alltid kommer för sent .. .. stanna hemma istället.
De som ofta inte kommer trotts inbjudan, ja jag funderar på fortfarande på varför de ens tackar ja.
sen finns det ju dem som gnäller om att inte blivit bjudna just för att de ej kommer, de får en inbjudan o vad händer?? De kommer inte ändå ... Surprice.
Ja, jag känner mina vänner ;)

any way .. .. festen kickade loss kl 20.00, men tydeligen har jag sagt fel tid år vissa för det knackades på redan kl 19.
O jag var inte ens hemma då hahaha.
Yes, sen så droppa alla de mina in, det käkades Tacos, en ganska svensk buffé a lá Nando style.
och vin till välkomstdrink, för att sedan fyllar på med mojitos, utan mynta !!
Hur kan det vara så svårt att hitta mynta i detta land, jag fattar inte det !!
ja sen var festen i full gång.
En sak som e riktigt kul på mina fester är att även de som aldrig dansar offentligt tar sig ett par steg, stämmningen bjuder ju på det !!
Ja, vi kickade riktigt ordentligt, drinkarna flödade, musiken höjdes mer o mer och humöret var på topp.
Inte en plan på att gå ut, den fanns ju bara som nödlösning i fall grannarna klaga.
Jag måste säga en sak.
Jag har världens bästaste grannar !!!
Vi slog klaclakarn i taket till klockan blev långt över 02. för vi kom till Zio Zio kl 3.10 o så långt är det inte till Zio Zio från mig.
Ja, det blir en kväll att minnas ;)

Mkt galenskap !

Mkt Glädje !

 Mkt Love !

 Japp, det känns som vårt hem, 18-åringens o mitt ;)
Och nu kan jag med gott samvete börja mitt nya liv, här i min nya lya.
Nu är det bara små detaljer kvar, petitesser, i övrigt så är jag nöjd med min inredning, som inte ser ut som en Ikea katalog.
Då e jag super nöjd, även om man alltid kan förändra .. .. .. förändringar e bra, o helst mot det bättre då.
Jag kan glädja er med att informera att inga möbler blev utslängda genom fönstret hehe

och nu e det dags för lite mys, innan Kurdistan möte och Video inspelning, wuhu !!!

Tack alla som kom och umgicks med mig.
Alla ni som ej fick chansen denna gng .. .. lugn, det kommer flera ;)

Besitz !!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till din nya lya, jag hoppas att ni får underbara stunder å massa fester i framtiden.....

Nando´s Mind sa...

Tackar, tackar.

JO tro mig, grannarna undra hur vi hade det o ja, det e bara att festa på sa de...

so bring it on !! hahaha

Feiona sa...

hm....
känner mig träffad angående inbjudningarna!! Våga sluta bjuda mig :P