tisdag 19 oktober 2010

Jaaaaa !!!

Nu börjar jag äntligen känna lite resultat av all träning och äta sunt.
Uniformen börjar sitta som den satt för tre års sen ... lagom löst hehe.
Nu känner jag mig inte riktigt som en köttbulle, även om det kroppsmässigt inte märkt jätte mkt.

 Mitt inre jag

Just nu handlar all min träning på att bli smärt Once Again.
Inte bygga upp speciellt mkt muskler, förbränna förbränna förbränna !!
Det bästa med att vara Nando är min beslutsamhet: JUST DO IT är vad jag e inställd på.
och då jäklar ska det ske förändringar, nej då allt e inte för Kurdistan, utan mest för mig egna ego.
It´s all about me u know;)
O ja, det får ta sin tid, har man inte gjort annat än vräkt i sig en massa onyttigheter ... NON STOP !!
så får man allt skylla sig själv, jag menar jag e ju faktiskt inte 19 längre... hehe


Grazza !!



ja över till ngt helt annat.
Igår var det ju en spännande dag.
Det var dags för att gå på intervju på jobbet, nya tjänster ska tillsättas.
Det var pirrigt och extremt spännande.
Intervjun var uppdelad i två delar frågor och mera  frågor, sen skulle jag agera utifrån en del "case" de presenterade för mig och förklara mina handlingar.
Det kändes som att det gick super bra, men så har det även varit för mina andra kollegor.
och det är ytters få som fått tjänsterna, jag tror liksom de övriga att vi som är nya kanske ligger steget efter.
Men men, u never know, så håll tummarna för mig ;)

Så, nu måste jag träna, Los Copihues förbereder sig för att visa upp sig på sin proffsigaste sida.
Och det vet nu vad det betyder .. .. Los Copihues gör aldrig ngt för görandet skull, nej här finns det tankar bakom allt.
kolla in oss på Youtube !!

det ska bli så spännande, det e ca 14 dagar kvar till vi reser till Kurdistan.
UY UY UYYYYYYYYYYYYYY!!


Läs lite om kurdistan ... tro mig det gör jag!!!


ok, c ya later

Inga kommentarer: