måndag 19 november 2012

Fader vår. . .

Ge mig styrka att klara av denna nya vecka.
Ja det är inte ofta jag är religiös, men efter en vecka som den förra så är det bara att be till de högre makter.
Lite så där som när man var ung och ngt var inte rätt. Man gick runt med magbesvär så läkarna trodde jag behövde psykologiska behandlingar.
Hela veckan har varit en "hem, jobb och hem igen" jobbig vecka.
Kan man bli tröttare på att man inte har ett liv.
Jo då tar man helgen och gör det till en röjar helg, i den mån det hår naturligtvis. Och heter man Nando så lyckad man alltid!!
Salsa på fredag, salsa på lördag och salsa på söndag. Yepp Latino all The way lixom.
Tror ni det blir ngn återhämtningsdag?
Nä, mkt riktigt, med extra jobb och så blir det ingen vila. Så jag får ta mina 3 timmars vila nu. På resande/jobbande fot.
Och just denna måndag känns lite kul, allt flyter på som det ska. Inga brickor på golvet, trevligt sällskap och jag lär inte komma hem så sent.
I'm loving this!

XOXO-Simplesmente yo.

Inga kommentarer: