fredag 30 november 2012

En ny dag!

Det är idag de och trotts att solen ej lyser så ser jag att det går framåt. Det är dock en liten ledsam dag. . . Min kombo är på väg att flytta ut. Och även om han så gott som flyttat ut så känns det tuffare att veta att det ör verklighet nu. . . Yes, a sad sad story.
Men å andra sidan nu kan jag springa naken i min lägenhet igen WUHUUU haha.
Ja, dagen går och jag har fått mkt gjort! min snygga jacka som spruckit har nu bytts till en ny och jag är mer eller mindre klar för det nya året.
Här på tåget får dock inget gjort, inte ens när tåget står stilla. . . Internet krånglar även på mobilen så det har verkligen tagit hela dagen att blogga. . . Inspirationen försvinner när man har I-landsproblem, som ingen funkande internet. Men nu är det dags att sova. Imorgon är en ny dag!

XOXO- optimisten

Inga kommentarer: