måndag 12 november 2012

Senaste nytt!!

Det är måndag och en ny dag tar fart. Min tidsuppfattning sträcker sig numera till veckotidningen Extra utgåva. Ja, det är riktigt svårt att hänga med i svängarna.
Madde ska förlovas och nu är hon ledsen. . . Och till o med det är sena nyheter, asså jag ligger efter!
Jag vet dock ej om jag ska skylla på min brist av tid lr på brist av intresse.
Fakta är fortfarande att jag ligger efter! Det är lite lustigt men detta fenomenet inträffar alltid när jag får mitt liv tillbaka.
Madrid tävlingen är över och vips så har jag fritid.
Tacksamt ja, men helt plötsligt så känns det som att jag bara jobbar. Jag åker till jobbet och hem igen, åker till jobbet och hem igen, det är ingen melodi jag gillar.
Igår skulle jag vara lite spontan, innan jobbet och pantade tre påsar flaskor, det är inte klokt vad mkt pengar man får nu, nästan 80spänn!!!
Jag vet dock inte om det var värt det för mitt ego fick sig en liten törn.
Jag panta burkar och flaskor!?!? . . Ja tror man att man härstammar från den kungliga franska rokokofamiljen så ja, det var inga lätta steg. En sak säger jag bara: panta mera får vänta ett bra tag nu.

Nä, nu får jag sätta mig och uppdatera mig lite, fram med extra nr 44.

XOXO-The updated one !

Inga kommentarer: