torsdag 1 november 2012

Oj !!

Att vakna sent lr till o med extra sent hör till när man är sjuk.
Jag tycker dock att TV:kanalerna borde jobba på bättre utbud.
Jag har aldrig sett på maken !! hur mkt blaska som visas på tv.
Ja, ni ser, att vara sjuk 2012 är inte alls ngt kul!!
Ngt som är mkt roligare än den reunion jag hoppas kunna gå på imorgon.
Jepp, en extrem personlig inbjudan poppa upp på FB, från en helt oväntad avsändare.
Men men det e la helheten som blir kul. En o annan kan bli kul att uppdatera sig med.
Sen blir det skönt att äntligen ta kål på rykten och låta sanningen komma fram.
Så ja, en o en annan lär få en riktig obekväm reunion haha.
Men gissa om jag bryr mig.
Sen så lär det bli en ganska tråkig reunion då jag ska upp tidigt.
Jag känner : Madrid is calling !!
Undra om jag hinner sola lite, orka åka bort o se blek ut.
På tal om sola, på gatan där jag bor finns stans bäst solarie. De har öppen från 06-22.
Så jag ska hinna sola lite till.

Men nu, lite serier WUHU !!

Inga kommentarer: