måndag 26 november 2012

Nästa

...Domkyrkan.
Och så rullar denna regniga morgon på.
Jag är nu inne på min tredje månad av att ej kunna logga in o betala mina räkningar.
Jag känner mig lite stressad, men det e la en vardagsverklighet för många kan jag tro. Lr?

Stress är inget som tar kål det är bara att härda ut.
Jag tycks stressa mig igenom min vardag. Min semester resa börjar närma sig med stormsteg. Men jag känner att jag inte är där än.
Snälla kan jag få lite mera tid?!?!

Tid?!?!?
Ja, all mi tid går åt saker jag gillar, dans, familj och fest.
I fredags var det återigen dax för On Stage. Syskonkvällen(me and my sister). En årlig tradition som för oss betyder att vara lite mer än de vanliga. Och ja, med mkt små medel så lyckas vi även med detta.
Ngt annat som gjorde min helg var den outfit jag valt till Los Copihues 30års jubileum. En kavaja som vart som gjort för mig, byxor som satt som en gudagåva och ett par ridstövlar som hette duga!
Ja, varför gå så långt för en liten fest kan man tycka.
Nä, ska man stå på scen en större del av kvällen så är det bra att ha ngt extra snyggt.
När jag väljer ngt så ska det vara för att Jag tycker det är snyggt, och inte för att andra ska tycka det. Den biten brukar falla ganska naturligt, speciellt  om jag är bekväm i min outfit så blir vi två ett. Yes, då blir det som bäst.
Och till ett 30års firande så borde jag som Ordförande och värd var tipp topp!

Nu så här i efterhand så kan jag bara luta mig tillbaka.
Trotts att det var min jobbar helg(som vanligt) så fick jag gjort en massa.
Nu behöver jag dock vila.
Vila och återhämtning. Jul och nyår knackar på porten.
Jag vägrar att öppna men snart måste jag. Så yes, vila är ett måste.

XOXO- The hard working guy!

Inga kommentarer: