torsdag 5 november 2009

Agron Goga

Yeep yeep ... Prima skinka yepp yepp !!
Ya, Min vän skulle firas o efter många om o men så tog jag mig dit.
Lite latino sen, men snygg anlände jag till .. .. .. BERGSJÖN!!!

Ja, jag fick googla för att allt jag kan om Bersjön är vad andra säger om Hammarkullen .. .. fast värre hahaha.
o så e det naturligtvis inte.
Men jag tog med passet i alla fall!!

Ja, man vet aldrig ;)

Ok, nu skulle han firas, 32 år, o det e så jävla gött (på ren svenska) och skönt att se att det finns en rättvisa här i världen.
Här firar jag 30 om o om igen .. .. o folk runt omkring mig blir äldre med.
Inte som Elsa, som förblir 25 hehe.

Ja, hur var festen då?
Jo, ni förstår att Agron Goga somhan heter är en riktig svenne, o jag utnyttjar gärna dessa situationer.
En perfekt värd, springer omkring o fixar drinkar, kollar så alla har det bra.
Pratar om allt möjligt, hör när ngn klagar på musiken... .. .. ja, han brydde sig om alla.
Jag brukar typ, Min musik, min mat, mina drinka... I don´t care!! hahaha

Näj, jag kanske inte är riktigt så, men men .. .. I wish!

Det var TREVLIGT!
o sen var det utgång .. .. o allt efter som kvällen gick så blev det trevligare o trevligare.
Tills Tintin messa agron.
Yepp, han har V.I.P kort .. . ... Jag älskar mina vänner!!!
så en sväng dit, ladda inför en god natt.
Foten hängde med hela svängen o det e första gng jag sitter still så länge.

Agron goga, Tack för en undarbar kväll, jag vet att jag utsatte dig för måmga utmaningar o prövningar, vissa avdem fatta inte en sjag, Sorry hehe.
Men tack för en god service, trevlig kalas, o super utgång.

Dig firar jag gärna igen, men inte idag .. .. .. nu e det en Kryssning på Gång

Så, in i dimman!!!!


Grattis på el födelsedago!!

Los Tres Amigos!


Nova fick vara me do fira Agge.


Grabbsen på Nivå

Mingel på Nivå, men Who the fuck is this?!?

3 kommentarer:

Angelica sa...

Andreas tror jag han heter:)

Agge Goni Agron Puff sa...

tack själv brorsan men jag bor i Kortedala inte Bersjön.jag heter Agron iaf nån undrar o han vet jag ej vad han heter oj oj oj kolla ricky hur han håller min kusin i handen så stolt e jag (va duktig han e)a jalla ha det så kul i kryssningen hoppas Elina tar hand om dig jag hörde att du e så LATINO när de gäller kryssningar hahahaha kram kram...

Nando sa...

Aaaaaaaaaaaahahahahahaha

Angelica att du en har koll .. .. e det Arbets skada?? hahaha


Agge det som häbder på kryssningen stannar på kryssningen .. ..

Latino All the way!!