tisdag 24 november 2009

@---)---







Ja, o undra också vad detta betyder.
Jag fick det i ett mess, lite kul så här i efterhand, men men .. .. .. 
Jag har sett de mest konstiga smilisar i mitt liv, men detta? .. .. Är tydligen ingen smileys.
Så för alla som undra .. .. jag kom på det själv (efetr många om och men).
This is a ROSE .. .. @(rosern -- -- stälken ock ) är bladen, då blir det @---)--- , en ros.

Kul va, nu har vi alla lärt oss ngt nytt och min Blogg kan leva vidare.

Nog om det (Agrons fras, han är så sofistikerad nu för tiden)

Jo i dessa tider av renoverings tankar så vakna denna 182cm korta chilenaren upp till detta, igår.
Det väsnades i svalen (göteborska) o jag trodde det var städet, men icke sa nicke ... se och häpna!!



 
 

Svalen 2009
 
Poseidon har äntligen tagit slag i sak och sätter igång med lite renovering av svalarna .. .. men jag måste verkligen ifrågasätta de entrepenörer Posiedon valt.
En sak är säker .. .. Jag vill inte att de ska måla inne i mitt hem!!
Caramba, undra om de går på ngt .. .. .. för det ser ju inte riktigt klokt ut.
Jag får helt enkelt vara ständigt full för att komma hem, det är nämligen det enda sättet detta kommer att se någorlunda normalt ut hahaha.

Ja, ja...
Stockholm då?
Jo, jag tog mig tiden att hälsa på Feiona (efter henens eviga tjat), som för övrigt lyser med sin frånvaro .. . . men vänta bara!
Ok, hon ba: kom .. jag bor central, nära globen !! .. . . Gubben!
Jag ba: - bla bla bla BULL SHIT!!

Och gissa då min förvåning då jag ser globen på så här nära håll .. .. .. utan att bessöka globen.









Globen

Hon säger att det är 100 meter dit .. .. hundra-Tjej meter då?
För jag slår vad om att det är mer än 1000m dit .. . . . Beatch!!! 
Orka liksom!!
Any way

Idag e det samba som Gäller ... Jag längtar.
men först lite uppdatering med Agge, vi har ej setts på två dagar. .. två dagar hahahaha

Shit han e här nu...


Chaooo

1 kommentar:

feiona sa...

ha ha ha
jag sa till dig....

jag lyser inte med nån frånvaro utan det är dina samtal som inte når min mobila sfär.....
väntar på att du ska ringa o säga när vi ska fika..
puss älskar dig