söndag 22 november 2009

Plåster !!

Mitt i pannan och folk undra vad som hänt.
Nando har uppmärksamhetssjukan.

Ärligt talat, bacon hit o bacon dit ... Orka lyssan på alla hypokondriker och Svininfluensan-experter fast de inte riktigt vet mer än vad det skriv på Expressen.

nu lutar jag mig istället tillbaka och ger en blick på gårdagen.
det skulle minglas och firas, svägerskan Söderberg fyllde i vecklan .. o klart var det fest.
drinkar till grannarna klaga .. . Tyst där nere. Så tråkigt!!

desto roligare och festligare vard et på Gossip.
Gud vad folk var party sugna, ett fullt gossip dansade loss, för nu har det blivit ett enda stor dansgolv.
Bra jobbar Dejaaaaan. !!

ja, o efter en nästan bartömming på gossip så var det dags att dra sig hemåt.
Gretas väntade glatt, även här var det så fullt av dans sugna människor.
o gud vad skönt allt känns.

Gossip har hittat sin grej och Gretas har fått gladare liv i luckan och jag kan inte göra annat att säga ... och allt e tack vare mig !!!


Ellerhur!! hahahaha.

Tack Linda för en underbar plan (även om jag gjorde vissa ändringar). men det slutade riktigt bra ju.
Puss.

Gretas, keep on the goos work.
nando sluta skriv nu!!

c ya!

Inga kommentarer: