måndag 23 november 2009

Julkort !

Ja, nu är det så här, att det händer mkt i mitt liv, så mkt att jag ej hinner blogga om allt för då skulle jag inte göra annat ärt blogga och då skulle jag ju naturligtvis inte ha ngt att blogga om.
Jo förresten det är fel på BLOGGER och inte på mina inställningar, men de  de jobbar på felet .. .. sorry!

Men vi tar Julkortet först ...

Förrförra veckan blogga jag om hur tråkig min post var.
Inget av större intresse, bara räkningar och alla trevliga brev lyste med sin frånvaro.
Ja, ngn dag senare trillade ett vitt kuvert adresserat(för hand) till mig, ner i brevlådan.
Bara det att det var handskrivet, är lite imponerande i dessa tider.
Nu orkar man knappt sms.sa sina vänner, allt sker via FB, sicken förändring!
Och förälskade kärlekspar idag får aldrig vara med om det romantiska med brev, om väntan på att få ett kärleks brev i brevlådan.
Ett doftande brev som korsar Atlanten och landar i ens händer.
Känslan av kärlek och glädje bara rusar genom kroppen .. ..  ja, nästan så att man inte vågar öppna den för att pirret inte ska försvinna. .. .. .. ahhh det var tider det.
Nu sms:ar man bara .. Löve u .. typ.
Frågan är då .. . Är romantiken död?

men men, innan jag spårar ut totalt här nu .


Mitt brev var det nu!

Den doftade inget speciel... no love, här inte .. tänkte jag.
men jag kände igen stilen .. .. så jag öppnar och glädjs, för det var mkt kärlek i detta kort.
En julhälsning från Tina, min adopterade syster.
She loves me and me loves her back  ;)





Ja, och nu när jag satte mig för att blogga lite, så satt kortet fint framför datorn i köket så satt kortet där, och återigen fick tina mig att skratta.
Så kul, Tack Tina!! du e bäst ;)

Yes, nu har jag druckit upp mitt kaffe(för att bättre fettförbränning) och om ca 20 min ska jag ut och power walka.
Jag har ju varit hemma från all träning i nästan en månad och äter man då varje dag (tröst äter) så sätter det sina spår och nu är jag bara en i mängden .. I hate this shit!

No more food for me!!

Nu ska jag återigen vara fitt for fight! .. .. .. Nando ska showa den 12 dec, så då kan jag ej visa upp en gammal och avdankad Nando.
that´s not me!

Ruuuuuuuuuuuuuuun Nando

Inga kommentarer: