söndag 8 november 2009

Min dag!

eller ja, Fars dag menar jag då hehe.
och lite tid för bloggen.

O dagen har varit hel perfekt .. .. .. eller ja, nästan perfekt i alla fall.
Jag var jätte bakis efter gårdagens fester, jag lyckades med två av tre.. .. ganska ok i alla fall.
jo, förstår ni, sen så slänger sjuttonåringen ut mig från min egna säng!!
Ut i kylan!!
-o kom tidigast kl 17, sa hon
Caramba, vad ska jag hitta på i kylan?
Jo syrran räddade mig, vi drog iväg till kyrkogården. Lugnt o sansat ...precis vad jag behövde.
No stress .. ..och inga snabba rörelser.

och under promenaden så kom jag att tänka på att jag saknar dansen, Samba o Caporales.
mina fötter har blivit lite bättre och jag hoppas på att vara helt återställd efter denna veckan.

ok, back to Fars dag ...
Min egna far fick biljetter till Cirque du Soleil, grattis pappa!!, inte för att han läser detta men ändå.
jo, sen sörrö sen var det dags för MAT, min bebis gjorde Pasta Bolognaise.
så gott, jag fick ett fint kort o min favo chocklad .. Dubbel Nougat.
visserligen e jag allergisk mot just denna go-biten men vad fan .. .. .. njut av livet är mitt motto!

ja o allt detta har hänt efter att jag träffat Carro Barro, åkt på kryssning med Elina, Micke o Henrik samt njutit av gretas 12-års jubileum och festat med mina bardomspolare.
Men efterson jag idag inte känner mig i top så blir det ingen uppdatering av mitt sociala liv.
men jag kan klart säga att jag känner mig riktigt jälva nöjd!! Duktig Nando!

Bilder då?
kolla i: hänt i veckan, Bild extra samt eller Se & Hör .. .. är jag med? So let me know!

C ya!

Inga kommentarer: