onsdag 11 november 2009

Nu har det gått för långt!!

Ja, ibland får man säga ifrån, o det är ok.
Jag har nämligen nyligen gått med i "Vi som alltid är ute i sista sekunden, fast vi hade gott om tid från början" gruppen på FB.
detta för att det var en kul grej, jag är nämligen en Stor tidsoptimist, en riktigt Latino.
För att inte säga un buen Chileno, men med tanke på att bolitas tider innebär en väntan på en bra mkt längre akademiskt kvart så får det bli , un buen Latino.

Jo, och problemet?
Jag ringer min goda vän o vi ska fika .. .. han ba: öhhh jag ska bara in i duschen.
Jag blir så exalterad av att min vän verkligen duschar så jag ger honom lite tid.
Bra tänkte jag då hörs vi om 30 min.
Efter 30 min ringer en klar Nando för att kolla läget .. .. .. Han ba: Jag hoppar in i duschen nu.
JÄKLA LATINO FASONER!!!

Han har ingen rätt att ta mitt kulturarv från mig.
Mina repliker, mina ursäkter.

Jag har nämligen många ursäkter i bakfickan, speciellt nu när mamma get min en liten bok " Lilla boken med USLA Ursäkter"
Den tyckte hon passa bra till mig .. .. Why oh WHY?!!?
jag älskar när jag får så bra o konstruktiva presenter av min kära mor.

eller vad säger ni om dessa?
Reser utan biljett?? - Jag har blivit bestulen på skolan, båda på mitt skolkort och på min anmälan.
Jag går inte ens i skolan!! o säkerligen sitter jag med båda mobilerna i handen!

Ja, nu ska jag allt sätta stop för dessa fasoner.
Inte springer jag o ber till Allah bara för att jag umgås med Muslimer?, Eller!!

C ya!



Inga kommentarer: