onsdag 11 november 2009

Just doing it!

- Everything I Do, I Do It For You!
- Have You Ever Really love A Woman?
- End Of The Road!

Yes .. .. .. nu gör vi det igen .. .. hemma i mitt kök.
och av ngn konstig anledning så har Bambam flytt fältet.

Kan det bero på Agron extremt dåliga Karaoke ??

yes, det e det han gör nu!!!
Jag måste verkligen skaffa mig nya kompisar, ngn jag har ngt gemensamt med, ngn som förstår mig och ngn som duschar OFTA!! A!
ok, han duschar .. .. säger han.

Any way.
Han har tagit över min bärbara datorn o då passar jag på att blogga.
Okey då, jag sjunger med ibland .. .. men bara ibland hehe
Mina grannar lär få spasmiska ryck .. .. men det e ok, för de har lagat mat ... igen.
I hate this shit!!

vi sjunger vidare :
- U Can´t Touch This !!
- Informer!
- Baby Got Back !!

Ok, nu drar vi snart ... Gossip o Gretas here we come!!!

En sista låt bara.
- Nuthing But a G Thang! (so Old school!!)

Och ja just det, alla låtar är Agrons Choice .. .. o jag klagar inte ;)

Inga kommentarer: