tisdag 10 november 2009

No dans ...

... what so ever!!
O då undrar jag vad jag ska göra. en tränings tisag.
jag ser mig omkring i mitt hem . . . . kollar i lite lådor, o sätter igång att rensa bland en massa papper.

Jag önskar det var dessa papper jag

Jag rotar vidare .. .. .. i brorsan lådor, i mina lådor och i övriga lådor.
Ja fick att göra länge länge, i en låda hitta jag lite sladdar .. .. .. eller mkt sladdar.


Sladdar
jag slängde allt som jag visste jag ej rört under de sanste 10 åren.
O det var mkt sladdar det, så om jag behöver ngt så kan la ni ställa upp va.
det hade jag gjort ;)

ja, o sen då ... Öppna Posten .. två par kallingar .. så tråkigt!!
jag vill ha rolig post, trevliga hälsningar och ja ... snart är det julkort!
Tina sätt igång!!!

kallingarna kommer från ett företag som jag råka svara på i teefonen .. .. jag har en hem telefon, bara för försäljare .. .. jag vet inte ens varför jag svarar i den jäkla telefonen!!!
I hate this shit!!!

Ok, jag får surfa vidare .. .. .. Jag har ett nytt projekt på gng .. .. .. namngivningsfest.

Några förslag??

det är som ett dop, men inget dog .. .. far far away from the church.

Inga kommentarer: