lördag 21 november 2009

Vart har tiden tagit vägen?

O varför uppdateras inte min blogg i mina läsares sidor?
jag fattar nada.
men liver går vidare .. .. det är nu lördag o jag har ej gjort annat än Jobbat.
ja, jag vet jagh lever ett hårt liv.
Min gode vän Agron: Sover du I Halmstad?!? Gubben du får skaffa dig ett liv!!!

O ja, även om det känns så ibland så måste jag vara ärlig o säga tt jag lever och njuter av mitt liv.
livet har sina goda stunder, a ni fattar vad jag menar.

Igår var jag i Stockhom(för fjärde gångn denna vecka o gissa vad jag hitta där .. .. Jo
Den största pepparkakshuset jag någonsin sett.

Gissa om jag bara ville leka Hans O greta, och försvinna bort i sago världe .. WOK NO MORE!!!
Jag menar Work ... klart! o sen vakna jag ... stående där i min uniform o 3 min sen till min Briefing,  men med en glad själ.

thats me, Happy Boy!
ok, nu ska jag på Bolitas möte, där de kommer att bestämma om jag får eller inte får tävla i Utelandet(kan ej berättamer nu) men vänta bara!!!

bala  loligt loligt!!

Inga kommentarer: