fredag 13 november 2009

Fredag Den 13.e !!

ja, det är ingen rolig dag .. .. .. Än så länge.

Det är Dagen då sjuttonåringens kläder passar hennes Barbie.
Inte för att hon leker med dockor men om hon skulle, så passar hennes kläder en Barbie nu.
Ja, det var inte mitt fel, i all stress så såg jag 40 grader när det egentligen stod 90 grader.
Och att tvätta hennes kläder i 90 grader, ja det händer bara den 13:e

Barbies nya kläder

Ngt mer som bara händer den 13:e
Min granne, ni vet " de är vad de äter" kommer upp o klagar på min musik ... igen, och samtidigt så undrar han varför fönstret i svalen är öppet.
Jag ba: - Din mat luktar illa!!
Han Ba. men det kanske är din mat?
- Jag lagar inte ens mat, jag betalar för sådant!
Han Ba. Vi lagar inte heller mat.
- Nä, men vad du nu är gör i din lägenhet så luktar det skit i hela svalen .. .. Ring Värden om du vill, Fönstret kommer att stå öppen var gng du lagar mat .. .. eller inte lagar mat ;)

Så här ser det säkert ut när grannen inte lagar mat!

ja, jag är inte glad av den 13:e

Det är också dagen då jag inser att julen och dess stress är här snart!!
De har satt upp jul dekorationer på gården, och en sak är säkert, De är inte köpta på NK!

Jul?!? ... Redan!!!

ja, vad mer .. Jo mamma tränar ... den 13:e
Hur illa e inte det?

mamma tar tag i sin träning ... Idag!!!

Nä, nu måste jag bli klar här .. ..

de lagar inte mat .. .. MY ASS!!!! hahahaha

2 kommentarer:

agge sa...

grannen igen?? usch jag säger bara en sak FLYTTA... a Fredag den 13-de inte kul men men vi håller tummarna för dig under den helgen lr under dena låååånga helgen en sak till med DE E VAD DE ÄTER sjunger dom små grodorna oxå du kan klaga för de oxå hihihi lycka till med de e vad de äter,långa helgen, o med 13-de kram...

Nando´s Mind sa...

Hahaha .. nä nu e det Björnen sover!! aaaaahahahahah


Flytta?
ja, jag funderar på det, men sen tänkte jag .. .. ..
de kommer att förfölja mig .
det e min Otur vettu!