måndag 9 november 2009

I andra tankar ... ...

... det var precis jag kl 02:45 igår natt.
Mitt i Park Lane och Luckan.

En Lucka som var fylld av ungdomar .. .. .. inget fel med det så sett men .. .. är man är van vid att typ känna de flesta Luckan folk så, ja... då blir det konstigt.

Men först Gossip, jag skulle ju ha besökt dem i lördags men tiden bara försvann.
Jag fick helt enkelt ta det igår, jag hade dock glömt att det fanns ett pris att hämta.
så när vi sitter i barstolen för att beställa .. .. .. Soda vatten, så kom priset.

En flaska Moët!

ja, ba.. Oj, Agge det blir utgång idag ... ... så spontant, så Nando!
Moët som njutits av personligheter som Ludvig XV, Napoleon Bonaparte och Nikolaj II hade nu serverats mig .. .. så kungligt.
Men min kungahelg var över, jag hade festat sedan i Onsdags, deltagit flitigt i de flesta av mina sociala engagemang.
Men nu gick det inte mer, två glas in i dimman så blev det stop.
Tack o lov tänkte jag .. .. .. det finns ett stop.
SODAVATTEN TACK!
o så gick kvällen, Agge med sina kusiner o jag med mitt vatten .. .. så gött va!

The winner

ja, jag får ta del två på onsdag.
fram tills dess får jag komma på några riktigt bra Moët drinkar.

a ja .. .. Luckan var det .. .. så trevligt, det var inte igår.
o där stod jag o fann mig i andra tankar.
bort från ljudet, bort från drinkarna o bort minglet.
In i min egna kungavärld, min kungasäng och i mitt slott . . .

jag ville bara hem .. .. .. så jag håller med, borta bra men hemma bäst!

Inga kommentarer: