måndag 2 november 2009

Åter en lyckad helg!

I min värld finns det inget mer tillfredsställande än när allt man planerat går i hamn.
Och så har det varit denna helgen.
Ja, nu pratar jag inte om tider för jag tror att jag var Latino sen rakt av, hela helgen!!
Jag menar, varför bryta trenden?

Min Älskade syster fyllde 25 och det firades stort.
Hennes nära o kära var där, me, me, me haha!
Hon är som jag, älskar ha folk runt omkring sig, men det ska vara en utvald skara.
Folk med god energi, folk med sinne för humor och folk man kan lita på i vått och torrt.
Och då föll det ganska naturligt att just jag var bjuden, det har ingenting att göra med att jag är hennes store bror .. .. .. eller?
haha.
Nä, jag äskar dig systra mi!


Happy B-Day Syster!!

Ja, det var riktigt kul fest med många presenter och jo ... en sak till FRI BAR!!!
Kalaset kunde bara sluta på ett sätt, på Rio-Rios över våning.
Av ngn lustig anledning så har de bästa kalasen slutat på Rio-Rio hehe.
O fast jag inte gillar stället särskilt mkt så var det en full träff.
Vi säger att är vi ett gott gäng så spelar det ingen roll vart vi hamnar .. .. it's all about the party!!
Även om jag var den som minst dansade med tanke på min onda fot .. ..

Syskon kärlek!

Vi passade på att ta en syskon bild nu när Lennart var med.
Nej, han heter inte Lennart, jag tar storyn en annan dag.

Ok, sen då?
Halloween 2009!!!
Sicken succé, sicken fest ... Ja, jag tror alla var på riktigt gott humör.
Festerna blir bara bättre o bättre hehe.
Jag o sjuttonåringen hade planerat lite med det blev lite fram o tillbaka, o det slutade med att vi blev: de döda från Venedigs karneval.
Så coolt om jag själv får säga.
det var över 60 pers i lokalen, alla utom två var utklädda så vi har lite att jobba på inför nästa år hehe.

Jag o sjuttonåringen, De döda från Venedigs karneval, Halloween 2009

Ja, mkt folk och fest .. .. .. o jag utan skor, skorna var en stor detalj för det gav min längden, så jag kände mig som den 182cm korte chilenaren men men.
Det var en annan chilenare som drog all uppmärksamhet.
The niña, grabben som verkligen gick in i sin roll, han fick de flesta rösterna o vann maskeradtävlingen, Grattis El Niña!

The Niña

Ja, själv drog jag mig vidare, mot Gossip, Gretas o avslutade kvällen på Ay Caramba.
En hel kväll, men hjärtligt välkomnande överallt.
Men GOSSIP hade en tävling med, det visste inte jag tills underbara Dijana ringde o grattade mig.
Jag ba que?
Dijana: Ja, du vann för bästa maskerad dräkt WUHU!!!

Tack GOSSIP, för det, det var jätte kul!!

The Winner takes it all !!

Ja, sen var det Söndag, en lång sådan.
Lite trött lite bakis o lite hungrig, men det skulle städas donas o fixas.
Och ett besök hos Oscars grav var ett måste.
Men tiden gick o mörkret började ta över.
Mörkret var ingen fara, Carro körde oss o vi kunde besöka min bror, tända ljus o bara finnas där.
Kyrkogården såg hur cool som helst ut, de tända ljusen lyste upp, precis som när man flyger över en stad, men ljus överallt, ja riktigt mysigt.


Vila i frid hermano mio ;)

O sen kom måndagen.
Agges födelsedag, o jag jobba hela dagen.
fick inte chansen alls att umgås med honom, men jag gratta, ringde o messa.
Så jag hoppas han inte missa att jag firade honom vart jag än var.

Grattis på Födelsedagen min kära vän!!!

Inga kommentarer: