fredag 31 december 2010

2010 .. . börjar mot sitt slut .. .. ..

och, jag har fortfarande inte städat !!

Ja, att jobba som jag gör har sina bakslag, jag borde ha städat färdigt idag, men efter jobbet så var jag helt kaputt, kanske för att jag vaknat 03:19 TREEEEE dagar på raken ... jäkla onda cirkel !!

Ja, vad gör jag då uppe så tidigt ?? jag vaknar av mig själv o kan ej somna om, så vad hittar jag på då ??
jo, jag läser lite ur den roliga bok mamma gav mig.

Min nya bibel ??!??

Horoskop för 2011, jag har inte hittat ngt nytt än, men det kommer la.
Ja, jag gillar det där med att månen och stjärnorna bestämmer mitt öde .. .. träffar jag ngn så kollar jag gärna hur mkt tecknen passar, hur mkt energi jag ska lägga på "relationen" och om det ens finns ngn framtid .. .. .. och nu vid närmare eftertanke så kanske det är precis det jag ska SLUTA med att göra, o låta livet ha sin gång.
hm, ngt att fundera över under 2011 kanske hehe.

ja, sen när jag inte orkar läsa mer så kollar jag på en y serie jag hittat .. .. jag gillar ju kostym filmer , o för er som undrar så NEJ, det är inte filmer där man har kostym på sig, utan dräkter och kostymer av "maskerad" stilen.
det vill säga, gamla historiska filmer som den jag kolla på nu, SPARTACUS, blood and sand.



o jag tyckte att TURE BLOOD vad blodig, så den gilla jag inte .. .. istället hitta jag SPARTACUS som är steget värre, även i många andra bitar hehe.

Ja, sen så kan jag alltid blicka tillbaka till mig dag ... som när e liten tjej tyckte det var kul att jag satt i "bur"


Det blev en lååång resa hahaha

ja, men det roligaste sedan julafton måste ju ha varit när Kung Nico släpets fri i en leksaksaffär !!



 

 Kung i Nicoland !!
That was his heaven !! så mkt roliga saker, maskiner, bilar o knappar man kunde trycka... vart han vände sig om, fanns det ngt riktigt spännande !!

ja, det var roligt, men nu  .. .. kl 00:06 den 31 dec 2010 är det dags att nana.
Som en sann SJ:are så får jag ta o räkna biljetter  ..

1, 2, 3, 4, 5, 6 ,7 .....


.. istället för får vettu .. .. ..o vänta in årets sista dag.

Natti Natti !!

Inga kommentarer: