onsdag 8 december 2010

En olycka kommer sällan ensam

Ja, gårdagens nerivna kontaktledning drabbade många resande.
Och att det dröjer för trafikverket att hitta problemet så går tiden.
Dagen blev till kvällen och kvällen blev till natta och jag utan att riktigt fatta, så befann jag mig i Halmstad.
En stad som jag gillar men dessa överliggningar är totalt förödande för min personlighet.

En tidig hemgång tänker många ... men en tidig hemgång ger mig ändå ingen vila.
Ja, jag e typen av kille som inte gillar att gå upp tidigt, och i mitt yrke så sker det ofta, men att behöva gå upp tidigare än planerat är verkligen inte min grej.
Oavsett att folk tycker det e bra, att jag kommer ju hem tidigare.

l Inte direkt morgonpigg!!

Det var ingen glad Nando igår natt, och definitivt ingen glad Nando idag men men, nu är det över och det är ingen idé att gråta över spild mjölk.
Nu e det bara att ta mig ur denna dvala jag hamnat i.

Idag e det Onsdag .. .. och Onsdag betyder Dans , Wuhu !!
ja, det är en historia jag får ta sen, för nu e måste duscha o sen dra.

CARPE DIEM !!!!




Inga kommentarer: