fredag 24 december 2010

Jul jul ... strålande juuuuuul ....

 .. eller ??
Jag är ju kvar i Stockholm .. .. o det va la inte riktigt planen.
Aja,med morgonrocken på (hotellets) och  i takt till mina film track´s på SPOTIFY så  tar jag chansen o bloggar lite.

Jul är här, hoppas alla julkorten är framme, och att de bringar lite glädje till varje hushåll de är skickade till.
Årets upplaga av julkort är hemgjorda i det senaste trenden .. ..  scrapbooking !!
Ja, tiden vet jag ej var jag fick från, men jag tog mig tiden, och tvinga 18-åringen med haha,

Vi skulle ju julpyssla ... då blir det så !
Bilderna som vi jobba med är bilder tagna från mig egna julgran ... nice va !
Så ni som lyckades få hem ett jul kort  .. .. kan nu relatera till bilden ;)

För er som inte fick (har ej råd att skicka till alla ) så kan ni se bilderna från the X-mas tree.

Glas ängel ...

en till glas ängel

Jul gran av stål ...

Vit julgranskula

Modern julkula .. . i päls !!

Ja, tiden går och tågen står fortfarande stilla . . jag kan bara luta mig tillbaka .. ..
o Asgarva åt den blonda tjejen som gick för bi mig !!

Why undrar ni, jo hon hade det vackraste håret jag sett på länge .. . stora fina modell lockar .. blont och med slingor.
Och hon gick så där som modell gör, så lockarna studsar (brutalt) vid var steg hon tog.

 extensions !!

Jag mötte henne vid centralen , tre sena X-200 tåg gjorde att centralen var fullt av folk ... och precis som en triss lott.
Plötsligt händer det !!
Hon tappar ett av sina extensions !!! en extrem bit med flera lockar !!! Jag visste inte om man skulle säga till henne eller ens plocka upp det åt henne ... hon gick så .. .. Luci aktigt va .. ni vet Dallas !!
Skulle det ha varit mer pinsamt att hejda henne ? 
Nä, jag gjorde som alla andra Svenssons .. .. jag gjorde inget .. .. utan fortsatte mot jobbet, med ett stort leende på läpparna, och jag kunde även se att alla runt omkring log med mig hehe .. ..

ja, denna Modell brud gjorde min dag .. .. och jag kunde lätt ta hand om resenärerna under de 5 timmar långa förseningen som vi hade att vänta.

Och nu när jag sitter på hotell rummet o väntar ... så skrattar jag lite till . .. det e lika kul som när ngt köper snygga skor på rea o tar ej bort prislappen hohoho.

ok, gud jul så länge !!
P.S  Var e mitt Tåååg !!!

Inga kommentarer: