lördag 4 december 2010

Hallå !!!

Jag har ju glömt om att blogga om några viktiga saker som hänt i mitt liv !!
Ja, det är  ju grejer från förra helgen, men ack så aktuellt !!
Och jag bloggar inte alls om det, för att ni ska veta att mitt glammiga liv fortfarande existerar ... så nu kör vi !!

Los Copihues hade ju årsfest, och det firades men pompa och ståt.
Vi hade lite gäster från Sköna konster och festen var en stor succé, nu vet jag inte om det blev så super bra, tack vare dessa underbara ungdomar eller för att jag är en så jäkla partylyckad grabb hehe.
Jag nöjer mig med att jag e bäst, i all enkelhetens namn .. .. . Ödmjukheten ser Jultomten lite extra på ;)

Jo Nog om det, vi visade upp danser från :

 Chile


  Mexico

 och Bolivia


Även Sköna konster visade upp sina talanger!


 Ja, det var en fest full av dans och glädje.
och det som glädjer mig lite extra just denna kvällen så var det Nomineringarna till Drottning 2010.

 De 5 kandidaterna 2010.

Dessa  fem tjejer har jobbat hårt för att föra Los Copihues Kulturen framåt.
Los Copihues är jätte glada över att just dessa tjejer är en del av oss, Gracias Chicas por su gran trabajo y esfuerso!! (lite spanska nu, googla vettja hehe).

Och här kommer kvällens höjdpunkt, Vinnare och drottning för Los Copihues 2011 blev inte mindre än ...

 18- åringen !!
ja, det är i stunder som dessa då man inser att tiden går.
Min bäbis, som var drottning för hela karnevalen 2005 är nu den stora Los Copihues Drottningen.
Ja, gissa om pappa var lite extra stolt .. .. min Drottning hehe.

Ja planerna för Karnevals året 2011 är i full gång, och Los Copihues kommer som vanligt med lite nyheter ;)

Shit vad tiden går .. .. nä, nu hinner jag ej blogga mer idag, gäster knackar på dörren .. .. jag får fortsätta blogga om mitt glammiga liv imorgon.


så håll i hatten .. .. Nu drar jag !!!

Inga kommentarer: