tisdag 7 december 2010

I väntan på tåget .. ..

Så finns det mkt man kan göra...
jag väljer att blogga hehe.
Och återblicka till förra helgen del 2.
då var det lördag sörrö, och dagen då jag och min syster skulle ut på äventyr.
Men ni vet hur det blri när mkt är på G, man glömmer av hälften av grejerna.
Inte för att jag skulle glömma min syster hahah men a , ni fattar.

Det var dags för den årliga OnStage .. ngt som började som personalfest men nu förtiden blir en grej bland party glada polare.
Iår med tema hehe
a vår lilla trupp då.
Temat var bladerunners vs eyes wide shut, det gick ju sä där bra, men efter lite sprit så var det nog inte ngn som brydde sig så värst hahaha.

För fest o det var grabbarna som sminka sig hehe.


Alltid lika kul att träffa snygga Elina !!

För att inte prata om Coola Siepen haha

Vi njöt av en tre rätters på Scandinavium ...

Vi tre och en vän till grabbsen .. .. 


Hela coola gänget !!

ja, det ä'r alltid kul att festa när man gör ngt udda av det, som en sådan tema fest.
Och under ledning av Mr Scandic så blir dessa fester en klass för sig !!

More theme party to the people !!

Inga kommentarer: