fredag 10 december 2010

Åhhhhh neeeeeeej!!!

Det var min första tanke imorse..... Why undrar nu
i ?

Jo Julbord med jobbet e ju riktigt ansträngande .. .. och även om jag ej körde ngt popularitets kampanj så tycktes jag vara ständigt omringad av party eliten.

Ja, det var en fest som heter duga.
Medan alla gick vidare till Dubliner (sj - klassiker ) så satt jag kvar i en bil o förfesta med folk som inte skulle ut.. . . de fick stå ut med mig o mina knepiga upptäckter.

Ja, men sen var det fest .. .. . Vodka redbull hit o Vodka redbull dit.
Chottar vill jag också minnas .. . men ju längre in i natten jag vandra som blev det allt dimmigare.



Idag vill jag bara säga ...

Nakenkortet  - det var inte jag.

Telefonsamtal mitt i natten  -det var inte mitt fel

Dans på ngns fot, arm, huvud - det var absolut inte jag.

Hångel på toa - kan det ha vart jag ?? , får återkomma om det.

Djup samtal med statyn - hell no, inte jag heller .. .. eller ??

Janne : jag har skyddet här hemma !!! hahahaha

Anaida - jag var inte riktigt mig själv vid den tidpunkten, förnekar allt !!!

klippa sönder mitt kreditkort framför vakten - var det verkligen jag ??

Ja, min dag har varit lite så där kul.
Dock fylld med AHA- upplevelser ..för att inte prata om Åhhhhh neeeeeeej!!!- upplevelser.

men men, jag hitta hem i alla fall .. ..o det var jag ganska glad över .. .. och jag leta i mitt rum, i min lägenhet men icke sa nicke ... jag vakna i min ensamhet .. inte ens taxi chauffören ville med hem hahaha .. tur det!

a, ja. .. nu då ..
Jo efter att hämtat lillkillen på dagis, jag ska nämligen passa honom ikväll, så är vi nu hemma o ska fixa oss till en ny fest.




 


Jaaaa, livet e en fest, det e lika bra att Nico får lära sig tidigt.
jag vet dock inte hur glad han är i Vodka redbull, men återstår att se.

Nu e kjortan klar, nico e klar o jag bloggar färdigt för att ge mig ut på nya äventyr.

P.s Tack alla SJ:are för gårdagen, det var helt underbart, precis vad vi behöver i denna stund.

Kram på er !!!

Inga kommentarer: