söndag 26 december 2010

Ay Julen 2010 !!

Efter en mysig jul med familjen så e det dags att göra stan osäkert, o trust me när jag säger att återigen har vi lyckats med att göra kvällen till det bättre.

Lite förfest hemma, lite förfest hos syrran o så var det en lång kväll men mkt salsa, samba reggaeton och kuduro.
It was the X-mas edition of AY Caramba .. .. av ngn anledning så blir dessa fester riktigt bra fester.
ett ställe fyllt av riktigt fest sugna latinos... det kan inte slå fel !!
klart det finns ett o annat drägg som man undrar hur de ens hitta hit och ett o annat sjukt samtal som man bara hade klarats sig utan .. .. jag säger bara en sak ... I was all in !!!
O det betyder en lyckad kväll  .. ... idag har det dock varit riktigt seg ... a ni vet så där när varje rörelse känns helt oplanerat och det skakar om hela mitt hjärna .. . hemska tanke !!
kolla dit ... neeej .. kolla hit ... neeej .. frukost ja ... fixa själv .. neeej !
a inte kul, men man får göra som alla tidigare ggr, ta sig igenom dagen.
och det gick, efter att mamma kom med hemkörning av sin goa hemlagade mat så var dagen räddad.
coka colan har flödat som aldrig förr hahaha . . .. finns inget bättre än coka colan när man är"mindre fest glad" hahaha

Ja, sen kom Seppan och Mackan hem .. . det var ett tag sen vi träffades så jag har sett framemot detta mys
.
it's all about love !!

och mys blev det finns inget mysigare än tre vänner en soffa, en flaska vin och en massa uppdateringar.
Jag tror vi löste många världsproblem ...o skapa nya med haha
Och efter det var JULMYS så baka jag lite pepparkakor .. jag hade förberett allt, kavlat ut och fixat så det bara var att grädda dem se i min mysiga gas ugn hehe

 Finn ett fel !!!


formad pepparkaksdeg



In i ugnen !!


Klara !!
Att jag sa lite pepparkakor var helt sanningsenligt, det blev nämligen 11st pepparkakor hahahaha.
varken fler eller mindre.

ja, nu så kan man vänta på en ny dag, världsproblem som svält, ignorans eller maya är till för att lösas en annan dag.
tack o lov så har vi en morgondag.
och med detta i tanken så går jag nu till sängs .. .. efter Robim Hood klart hehe.

18- Ska på egna äventyr i stockholm .. . så jag får allt ta o hålla koll på läget, hur ... hur ... HUR ?!?

Natti natti

Inga kommentarer: