lördag 25 december 2010

Tack SJ !!

Då blir det idag det .
Julafton firades som det ska göras,  i en mkt familjär anda.
Tomte besöket fyllde barnen av glädje och julklapparna slets upp så fort det bara gick.

Jultomten med nissarna.

Det var glada barn hemma, men när de upptäcker att de andras julklappar är roligare så tar det skojiga slut.
så det gällde att styra lekandet till de egna julklapparna, vi lyckades ganska bra hemma hehe.
Och de stora då ? jo, de stora, njöt av god mat !! tack mamma! av dryck, tack Daniel! och det goa sällskapet, tack Marcela, Hans och Martin.
X-mas . .. en mys kväll med många skratt och goa kramar.

Vad fick jag av Tomten då ?
Han visste inte riktigt vad hans kulle fixa, för jag hade varit så SNÄLL  i år !!
Han tog lite hjälp av min önskelista :
Kallingarna - check
NK - check
 
Inte mkt Feng Shui över NK´s inslagning heller hehe

När det gäller mulatten på bilden(önskelistan . . remember ?!?) så tror jag tomten blev förvirrad !!!
Lik min guddotter så trodde han att det var färgen jag ville åt, hallå var det inte ngn som såg halsduken han hade ??

any way . .. .. och tomten vill inte att jag ska deporteras till utlandet o få färg !!så jag fick ett svenskmedborgarskap .. .. WUHU !! eller ?

Så jag får la nöja mig med det hahahaha.
det var roligt va, så nu kan alla ni som e med i facebook klubben som bildades i min ära, vara glada!
Snart är er väntan över !!

ja, det var lite roliga små tips jag fick innan jag fick öppna den stora julklappen.


 Julklapp Ett

 Julklapp Två

Julklapp Tre

 
Och här e alla handlingar som ska in, o det röda kravet !! hahaha

så jag summerar min jul som super Lyckad JUL !! Tack alla, o tack SJ för att jag fick komma hem o fira jul med de mina.

p.s

Även min bortgångne bror fick ett besök .. .. .. 

Vila I frid Broder !!

Inga kommentarer: