fredag 18 november 2011

Bambam is at home !!!

och ja, stackarn hon är inte van vid att gå upp och ut o gå tidigt.
För när hon varit ute med El morenitz (aka kombo) så spydde hon gallan ur sig.

Stackars Bambam

Tur att jag ej hade lust att gå upp, så vi fick allt ta o vila lite till.

Annars så ska jag säga att det inte alls är tid för vila.
Det e bröllop imorgon och jag är som i vanlig ordning lite latino sen.
Presenten e dock fixad denna gng så jag slipper att skämmas !!

Och morsan skicka brorsan te maj för att farsan kan man ju el lita på.
Vid val av kläder samt utlärning av slipsknutsskapandet !! oj, vad långt ord det blev !!

Klar för bröllop !
Any way, yes, han var hemma och han fick prova en kostym, som satt bra, o sen var det bara slipsen trodde jag.
Men nej, han ville lära sig hur man knyter en slips.

Jag visa honom den knuten jag fick lära mig när jag var typ 12 . . . . men den dög allt inte !
Han skulle ha den snygga fina knuten, så det var bara att ta sig tiden .. .. prova , prova och prova igen.




Som ni säkerligen redan förstått så tar jag mina uppgifter på största allvar !!
nu skulle vi hitta en snygg slips till grabben med . . . .








 Och det kanske inte alltid är lika roligt men men, det ska väljas med omsorg !!


Ja, efter en hel slips dag så kollapsa brorchan . . . Pobrecito !!

Ja, det ska bli kul att se honom på bröllopet, han ville först inte ha kostym, (fjortis varning) o sen var det precis det han ville.
Snacka om besluts ångest... redan liskom haaha.

yes, men nu e han klar, jag tog även upp min kostyp och jag e klar för morgon dagen !!!



Även kortet blev klart nu, så We are totally  ready for the wedding !!



Inga kommentarer: