tisdag 29 november 2011

Julen is in tha house !!

Noooot !! ... medan alla stressar fram Julen, upp med granar och lyktor så tar jag mig tiden att reflektera över allt det här med julen.
Är det inte lite överskattat ?? jag vill minnas att jag hörde julsånger spelar på Åhlens redan för tre veckor sen.
Snacka om stress liksom!
nä, jag gillar att ta mig tiden, njuta i min egen takt  o så . . . och på tal om tiden.
Jag vet inte riktigt hur jag lyckas, men det e inte första gng jag kommer hem med annat än ett ragg.
nämligen en klocka . . . say what ??

VEMS ??

Japp det ligger en klocka i mitt vardagsrum, och vem den är har tagit mig evigheter men tillslut kom jag på vems det var.
och det har inget att göra med att jag fick ett mess via Facebook, där en kompis letade efter sin klocka haha.
ja, kul var det i alla fall.
Ja, och så går tiden . .  det e lite deprimerande över hur snabbt tiden går.
Jag märker att det är fler än jag som knappt hinner med.
Att ha varit hemma i snart tre veckor borde ha gett mig mer tid till annat, men i ärlighetens namn.
Det jobbigaste jag gjort ibland ör att ta mig från sängen till soffan o det är av rent lathet.
Jag fattar inte hur man kan blir så trött av att inte göra ngt !
Det kanske känns sjukt att säga, men jag börjar längta till mitt jobb, till den vardag då det händer mer än bara fest.
Med det e allt lite rädsla, hur ska jag kunna gå vidare utan, Morgongänget  Tabatha's Salon Takeover, Cheaters, Ellen DeGeneres.
Ja deprimerande . . . 
Jaaaaaaa !!

så deprimerande att jag käka nästan en hel blåbärspaj helt själv ... nästan för att jag gav min kombo en 5 del av pajen . . . de andra 4 delarna käka jag.... alldeles själv !!
Yes, I´m depressed !!! and all think of is foood !! hahah tjokis liksom.
nå väl, jag har mitt knä att skylla på, men snart e det slut på det och gymmet till 100 %.


men först ...lite mer tv hahaha
svagaste länken ... nä fy liksom !! 



Inga kommentarer: