torsdag 24 november 2011

Inför helgen . . .

.... Så är det mkt som bara måste fixas, och idag sker det sista.
Och ja, då kommer allt att bli bra, det här.
Imorgon blir det On-stage på Scandinavium  . . . . o lite tema fest för oss i vårt sällskap.
Naturligtvis tar jag med syrran, det e lite av traditionen, även om hon inte var med förra året.
Men men nu har vi gjort oss klara för att få ut så mkt som möjligt av kvällen!
Amerika temat, blev så där bra.

 AMERIKA ?!?

jag e nog kreativ när jag får bestämma teman haha.
och jag ska bekänna en sak . . . jag vet ej om det händer bara mig, men under vinter period så sväller jag upp.
Och vid sådana här tillfällen då jag hittar super dräkter  så .. ... ....

 
                                                                                                                      . . . . . . .  Förstörs allt !!!!

Yes, I´m big now !!
Lätt över 80 sträcket . . . .o för en kille som bruka....de... väga 72 så är det mkt.
och vet ni värsta är, jag kan inte göra ngt åt det.
Jag får ej träna som jag brukar, jag äter mer än någonsin!!
dock vet jag att det inte bara är mig det strular för . . . Jag har en kompis som vägrar väga sig. Han beklagar sig, tränar o äter sunt ... .... när man ser honom, men hemma så jäklar liksom !!
Jag tror han är som mig, äter allt som kommer i hans närhet! a ja, det ska bli spännande att uppleva Barcelona med honom.
Jag har en annan polare som läkaren beordrat Banta !!! Han måste gå ner i vikt för allas vår egna hälsa hahaha.
Hur länge kan man vara skengravid egentligen?? jag menar bäbisen är över ett år nu !!

A ja,  en annan vän, ska ej nämna några namn, bara knacka på hans vägg . . . knack knack!!
Han vägen över 80 . .f**ing Kilon !!
Inte mkt egentligen, men han har dock inte mina 182 cm i längd.
Han träna idag o vägde sig . . . . jag tror inte han äter mer, året ut!! . . . . jag tror jag skrattar ihjäl mig.
men det vore tragiskt, jag får allt ta o fokusera på att förbättra min situation.

Min våg !!


Jag får helt enkeltbygag upp en plan . . . vissa får göra ekonomiska åtgärder för att få det bättre, jag får sluta äta helt enkelt. det blir ju lite ekonomiskt det med hehe.

Nä, nu blev jag allt lite hungrig !!
Orka blogga när man e tom i magen liksom !! haha

Maaaaaaaaaaaat !!!

Inga kommentarer: