måndag 14 november 2011

T-24 hrs . . . .

And couting ...
Jepp, om 24 timmar har jag haft mitt första möte med The Party-planer.
Det e stora grejer på gng, och jag väntar med spänning.
och då känns tankar som . . . varför pratar jag automatisk engelska med en svart kille istället för svenska ? helt konstigt . . . men så är det, det faller naturligt... Why ??!??

japp, det e så mkt på gng just nu . . . . typ NADA !! nä, det händer inte så mkt i mitt liv, Madrid resan är över och operationen gick bra. och livet rullar som det ska nu . .. . .
Lr nej, kanske inte i alla lägen  . . . som i lördag tex.

Jag var nog inte så snygg i lördags, hoppande som kapten Morgan över hela stan. Den enda erfarenheten rikare jag blev var att, första gng ngn av mina vänner kör hem mig, för mitt egna bästa.
Så nä, jag såg nog inte så snygg ut på dansgolvet . . .  men men jag utmana ödet.
Och är det inte lite det livet går ut på??
Fast å andra sidan ska man veta hur och när man utmanar ödet !! don´t ever forget that !!


Så fram tills nästa utmaning så lär jag göra som idag . . . dagen svåraste utmaning var att ta mig från sovrummet till vardagsrummet och sen tillbaka.
Jössös . . . ja en vecka i stillhet gör sitt.
Jag har prickat av en hel del på min listan . . . så som :
  • kollat på DALLAS säsong 1 och 2
  • Uppdaterat min frissa . . . . igen.
  • Uppdaterat min PAN AM
  • gjort mina knä övningar.
  • Checkat av de flesta Disney filmerna hemma(tackar kung Nico för detta)
  • Youbatubat de konstiagste videon som går att hitta.
  • Promenerat x-antal meter
  • Duschat 
                 
80-tals nostalgi           Mitt inplastade knä

 Nya Favorit Serien !!

ja, och livet går vidare. . . och gärna med lite intriger då hehe
Här om dagen fick jag höra att jag är en "relations förstörare" . . . . .  att jag inte dog av skratt.
Där ser man hur långt folk kan komma från verkligheten, ja han har pluggat i över tio år, för att bli läkare, vi väntar fortfarande på diplomet.
Han har flyttat till ett annat land för att tydligen så är hans bas som flygvärd där. . . men han är ute i stan varje helg haha.
Yeep, den enda relationen jag förstörde var la den mellan hans lögner och allas vår, verklighet . . . det måste ha varit som en smäll på käften.
För trotts att jag avsluta vänskapen för flera år sen så dyker jag fortfarande upp i hans samtal.
O att ingen av oss som (DÅ) stöttade honom, inte ens pratar med honom tyder bara på hur sne verklighet han har.
Men, men . . . jag fick mig ett gott skratt i alla fall.
Jag tycks aldrig förvånas över hur folk lever i en fantasi värld där de tror på sina egna lögner . . . hur kommer det sig ?
Är det aldrig tid att växa?
Dagens samba ?!?!?

Cada Louco Com Sua Mania !!

Porto da pedra 1997



A ja, lite kul får jag ha nu när jag varit hemma i en hel vecka. . . .
Nä, nu e det dags för lite syriansk bröllop . . . . och blatte svenska hahaha

Inga kommentarer: