tisdag 8 november 2011

Narkos !!!

Det är det enda jag kan tänka på så här dags . . .
o det har absolut inget att göra med min helg, och dess bravader . . .
Stockholm och feiona gjorde sitt . . . .

Och jag var allt glad att jag överlevde . .. än gladare var jag att överleva lördagen för det blev en riktigt ...
De bar em bar (union da ilha 1991)

A ni vet samba e mitt liv mooaahahaha.

folk skulle kunna tro att min Iphone är mitt liv, men hade det varit så hade min söndag varit helt livlös . . . för min iPhone var på vift.
Jag skyller allt på:

LA GRAN FIESTA DE LOS CAMPIONES DE MADRID 2011 !!





Och ja, CC-Libertad kan fira . .. det skålades hej vilt och jag hade aldrig firat med Whiskey liksom . . a inte de senaste 20 åren liksom.
Tack CC för festen !!!

any way . . . Till skillnad från i söndags så är  idag, dagen som är fylld med ångest . . .

Yepp, nu efter att ha gjort en så kallad Dubbeldusch, så är allt klart inför operationen imorgon !!

Det är med oro jag inväntar morgondagen.
Jag har ju aldrig opererats förr, och ja, man hör olika skräck scenarier. Och jag vill bara blunda.
Asså jag blir stressad o nervös vid duschen.
Det ska ske enligt anvisningarna o jag e så rädd för att missa ngt haha.
A, men ni vet som när man var barn och skulle göra som man blev tillsagd . . . allt i sin ordning. Jädrar om man missa ngt, då skulle det upptäckas haha.
och läkarna lär upptäcka, så jag följde till punkt o prickar. . . . första gng e klar o jag har aldrig känt mig så här super-duper ren.

A ja ... vad e en operation på slottet .. . . .

  • 300kr - Check
  • Mamma - Check
  •  Chaufför - Not Check :(
  • DALLAS -Check
  • I dream of Jeannie - Check
  • Full laddad Ihpone _ Check
  • Mammas mat - Check . . . 
det var ngn som sa att jag ej fick äta, men va fan ... efter operationen så måste man la kunna käka lr??
Jag kan ju inte leva på smärtstillande . .. va ??

okaj att skin is in ... men Hallå, mammas mat liksom.

a ja, nu har det tagit flera timmar att blogga, inspirationen har gått så där bra.
Sista duschen väntar och jag e så nervös nu att det får Madrid nerverna att verka som NADA.
Imorgon är en ny dag !!!!!!


 Ferrira ... det e du o jag !! Tack 

Inga kommentarer: