tisdag 1 november 2011

The Champion is home !!!

Yes att vakna upp som en kung denna morgon hade kanske att göra med att jag sov i min säng.
men mest tror jag att kungligheten beror på de vinster jag tog hem från Madrid.

Japp, kungen av Caporal Madrid 2011 !!

Jag var med o tog hem Pareja priset, en efterlängtad sådan  . . . .  tredje gng gillt liksom !
samt den stora tunga vinsten, Mixto Vinsten.
Det är en känsla jag kan beskriva, lite drydde jag mig om min tuffa förkylning, lite drydde jag min om mitt onda knä. och ja ... det var helt enkelt för mkt känslor av total lycka i luften.

Nu i efterhand kan jag nu säga, kul att jag åkte med till Madrid i alla fall.
men nu är det att kurera mig som gäller.
Massera knät och bort med hostan !
Jag ska opereras nästa tisdag, o efter det blir det Caporales ......... no more !  EVER !
Jag fick min revanch och tog hem mina titlar !

 Mixto Vinnarna Madrid 2011

Pareja vinnarna Madrid 2011

Och resten av Madrid resan föll i firandets tecken, för mig i alla fall . . . de andra packa o städa.
Gissa om jag var glad över mitt val av att inte bo med de andra hahaha.

Hörde jag grattis och skål ?!!?

Ja, och nu när jag kan bocka av ytterligare en punkt på min livslista så kan jag nu ta tag i min vardag.
Och jag kommer att för alltid kunna blicka till den stunden då de tog titeln. min reaktion och hur publiken totaly loved us !!!

nu ska man växla tebax de 40 euro som blev över, o shoppa loss ! haha

c ya

För er som undrar lite mer om Madrid ... det kommer allt lite till hehe

Inga kommentarer: